20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat de andere beoordelingen al aangeven kloppen.

+ veel te doen voor kids zwembad ballenbak gameroom speeltuin buiten en binnen
+ gratis shuttle service
+ gratis parkeren

-het restaurant ala cart moeten ze direct sluiten!! oud vlees, vies en een lachertje
-buffet op zich prima
-ontbijt ook prima alleen voor een ei moet je betalen
-voor bijna alle kinder activiteiten moeten je extra en veel betalen (5 euro pp voor 6d bioscoop) 5 pp voor springkussen en ga zo maar door. Prijzen voor eten en drinken in hotel zijn ook prijzig. 3,80 voor een klein flesje appelsap
-gehorig hotel
-lang veel herrie
-geen airco op slaapkamer

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als voorovernachting een keer Explorer hotel geboekt. Veel te doen voor kinderen (zwembad, binnenspeeltuin, speelhal). Zwembad erg klein en heel erg druk. Binnenspeeltuin leuk maar ruikt er niet zo fris.
Gebruik gemaakt van restaurant (buffet). Prima eten maar wel heel duur voor de keuze die er is.
Kamer was heel warm en geen airco. Prima kamer maar achterstallig qua onderhoud. Douche wat schimmelplekken en douche schiet van koud naar heel heet. Uiteindelijk prima voor 1 nacht maar was blij dat we voor de dagen in Disney in een ander hotel sliepen (Newport Bay)

Verbleef: april 2018, reisde met familie
3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hup naar Disney! Twee overnachtingen...
op zich goed hotel. Wel erg gedateerd. Alles mag neen moet een likje verf hebben. Daarnaast is de vloerbedekking niet de schoonste en beste meer (neem slippers mee). Zwembad ok, let op strakke zwembroek verplicht. Neem als het kan badhanddoeken mee (€2 per stuk anders per keer). Ontbijt goed (wel heel erg druk).
Kindvriendelijk! Na 22.30 gaat bar dicht.. zeer onvriendelijk personeel.
Kiosk voor broodje top ook leuk personeel (extern?)
Kamers goed te doen voor enkele nachten.
Geen cleaning tussen door da’s jammer.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
30 april 2018 beoordeeld

we hebben genoten van het verblijf. De medewerkers waren erg vriendelijk. We vroegen hoe we het beste naar Parijs konden met de bijbehorende bezienswaardigheden. Ze namen uitgebreid de tijd om het uit te leggen. Voor ons een perfecte vakantie met elke dag een goed uitgebreid ontbijt. Hotel is ook ruim opgezet met een zwembad, werkelijk fantastisch.

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
28 april 2018 beoordeeld

eenvoudig hotel grootschalig maar goed voor een verblijf voor bezoek Disney Paris het heeft een zwembad en pendelbus dienst naar het park, ontbijt zaal is groot maar word door personeel goed geregeld wat betreft aanwijzen van plaatsen

• Verbleef: april 2018, reisde met familie