Beoordeeld op 6 februari 2018

We verbleven met wat vrienden in de presidential suite, drie ruime vertrekken en een balzaal van een badkamer. Erg goed geregeld allemaal. De bedden waren goed, de badkamer uitstekend. De ligging is eveneens prima, hoewel het casino lang niet zo groot is als dat van het Parisian of Venetian.

• Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
SheratonMacao, General Manager van Sheraton Grand Macao Hotel, Cotai Central, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 februari 2018

Dear PeerJochems

Thank you for staying with us.

We are glad to hear that you enjoyed our hotel facilities and service. The hotel is located at Sands Cotai Central in the center of the exciting Cotai Strip.

Once again, thank you for staying with us. We look forward to welcoming you back in the future.

Beoordeeld op 7 november 2017 via mobiele applicatie

We verbleven in een club kamer, deze is zeer ruim opgezet en van alle gemakken voorzien. De badkamer is echt fantastisch heel ruim met bad en douche gescheiden. De kamer is echt een aanrader en de service is heel fijn. Bij de club kamer zat ontbijt inbegrepen. Deze is van alle gemakken voorzien. Omelettenbar, pancake machine, noem het maar op. alles is vers en voor iedereen is er wel wat.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
SheratonMacao, General Manager van Sheraton Grand Macao Hotel, Cotai Central, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 november 2017

Dear Remco W

Thank you for taking time to share with us your wonderful experience.

We are glad to hear that you enjoyed our hotel facilities and service. Your feedback is very important for us as it helps us to improve our service to meet guest's expectation.

Beoordeeld op 8 augustus 2017

Ik verbleef in dit hotel van 29-30 december 2017. Het is een fantastisch, Las Vegas-achtig, hotel. Superruime en erg comfortabele kamer, zeer ruime badkamer. Goede roomservice met heerlijk eten! Een grote lobby annex casino. Hotel Paris en The Venetian liggen op loopafstand (5-10 minuten). Naar de oude stad is een stukje met de taxi. Geweldig hotel, een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

• Verbleef: december 2016, reisde alleen
SheratonMacao, General Manager van Sheraton Grand Macao Hotel, Cotai Central, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

Dear Christian_LeJeune

Thank you for taking time to share with us your wonderful experience.

We are delighted to hear that you found your stay extraordinary in every way and you gave us a perfect score. The hotel is located at Sands Cotai Central in the center of the exciting Cotai Strip.

Once again, thank you for your comments. We look forward to providing another enjoyable stay to you in the future.

Beoordeeld op 14 maart 2016

Wij hebben twee nachten in een club kamer verbleven.
Na het inchecken vroegen we hoe we naar de kamer moesten komen, het antwoord: "die kant op" Vroeg het nogmaals, weer hetzelfde antwoord!: "die kant op!", Het is een groot hotel en hebben het nogmaals vele malen moeten vragen hoe we naar onze kamer moesten komen.
Bij een 5 sterren hotel mag je verwachten dat je koffers naar de kamer gebracht worden, bij dit hotel moet je het zelf doen. Koffie faciliteit op de kamer ja, een ouderwetse manier van koffie zetten middels een percolator, je mag toch verwachten dat er een espresso machine op een club kamer staat? NEE dus!
Ontbijt in de club lounge: redelijk maar als Europeaan verwacht ik vers brood, helaas niet vers, croissants zacht en taai, hierover geklaagd, konden hier niks aan doen omdat het ergens anders vandaan kwam.
In dit hotel is schijnbaar ook geen patissier in dienst want desserts waren niet te vinden in de club lounge.
Waar ik me het meeste aan irriteer is dat de autorisatie op mijn creditcard na drie weken nog steeds niet opgeheven is terwijl alles betaald is.
Ik werk zelf al vele jaren in 5 sterren hotels en weet dat de verwachting van de gast niet altijd waargemaakt kan worden, maar dit hotel heeft nog heel veel werk te verzetten om echt een 5 sterren hotel te mogen zijn!

Verbleef: februari 2016
SheratonMacao, Guest Experience Team van Sheraton Grand Macao Hotel, Cotai Central, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 maart 2016

Dear Rob V.,

Warmest greetings from Sheraton Grand Macao!

Thank you for spending time to share your experience with us.

We are very concerned to read about what you encountered upon check in, we totally understand it might ruin your entire trip and would like to extend our sincerest apologies for the service failures.

Please be rest assured that this is not our normal standard. However, we understand that additional service training to our front line associates are needed. This has been addressed immediately by our management team.

Further to your comments about room amenity as well as breakfast at Club which have been shared with respectively department heads for an appropriate solution in future.

Once again, thank you for the detailed feedback. We do hope the experience will not deter you from choosing Sheraton Grand Macao for your future trip to Macao. Please contact our Guest Relations at gr.macao@sheraton.com for managing your booking in future.

We look forward to another opportunity to serve you and prove to you that what had happended was not our normal standard.

Warm regards,
Guest Experience Team

Beoordeeld op 28 juni 2014

Leuk hotel met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding in Macau. Het hotel ligt tegenover het Venetian (grootste gebouw van azie en grootste casino ter wereld. Vriendelijk personeel, we hadden een moderne en schone kamer met uitzicht op het zwembad. Prima om te verblijven als je in Macau bent.

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner