“Gemiddelde ervaring, leuke aanblik ”
Beoordeling van La Fenice

La Fenice
Geclassificeerd als nr. 12 van 105 Restaurants in Puerto de Mogan
17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurant met leuke veranda en aardige menukaart. Personeel is vriendelijk, maar beperkt servicegericht. De wijn per glas wordt rijkelijk geschonken (grote volle glazen), dat is een plus! De stoelen en tafels op het terrasje op straat staan zo dicht op elkaar dat je nauwelijks kan bewegen, dat moet beter. De pasta was goed en smakelijk, de pizza had een goede bodem, maar de smaak viel mij tegen. Wij hebben beter gegeten in de omgeving, maar het was OK.

Datum van bezoek: oktober 2017

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is moeilijk tussen de toetistische restaurants iets leuks te vinden maar dit was een goede zet.
Huisgemaakte pasta's met aparte smaak combinaties en vriendelijke bediening met verstand van horeca.
Aanrader dus
Ook lekkere cocktails voor na (of voor) het eten

Datum van bezoek: juli 2017
8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie hebben we twee keer gegeten bij La Fenice. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Het eten is lekker, naast pizza's hebben ze ook verse dag gerechten bijvoorbeeld met vis. Als toetje namen wij de Spaanse koffie: een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2017
19 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit mooie dorp. Aangezien het glutenvrij moet zijn lang gezocht... en gevonden. De heerlijkste glutenvrije pizza ever gehad.

Datum van bezoek: januari 2017
22 november 2016 beoordeeld

Hier heerlijk gegeten en zijn hier meerdere keren geweest

Geweldige kok/eigenaar die echte verse producten gebruikt en deze op een fantastische wijze klaarmaakt

Van Luigi een goede en zeer vriendelijke bediening.

Bij beiden voel je de liefde voor het vak, onderscheid zich hierdoor duidelijk van andere zaken

Aanrader als u goed Italiaans wilt eten in Puerto de Mogan!

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die La Fenice bekeken, bekeken ook

Puerto de Mogan, Mogan

In La Fenice geweest? Deel je ervaringen!