Beoordeeld op 20 mei 2019

Eenmaal aangekomen in Cordial Mogen Play verbaasden we ons over de prachtig aangelegde tuinen met een keur aan exotische (cactus) planten, watervallen en doorgangen door rotsen. Het hotel is in authentieke stijl aangelegd en de kamers zijn verdeeld over ruim opgezette 'blokken' waardoor je absoluut niet het idee krijgt dat het een massaal gebeuren is. In tegendeel zelfs. Ook het restaurant geeft je alles behalve het gevoel in een enorme eetzaal te zitten. Er zijn ook ruim voldoende ligplaatsen bij de twee grote zwembaden en men handhaaft een 'anti-handdoek-leg' beleid. Het eten is buitengewoon goed met een enorme keuze aan vlees- vis en vegetarische gerechten. De kamers zijn comfortabel en van alle gemakken voorzien. Het personeel is deskundig, behulpzaam en vriendelijk. Enige puntje van kritiek is de slechte wifi ontvangst. Daar mag wel wat aan gedaan worden. Ook de TV heeft maar een matige ontvangst maar dat is voor ons van minder belang geweest. Cordial Mogen Playa ligt daarnaast ook nog eens aan de rand van het gezellige Puerto de Mogan waardoor je niet aangewezen bent op de animatie die een hotel te bieden heeft. Voor ons was dit het mooiste en fijnste hotel tot nu toe, na inmiddels 5 of 6 bezoekjes aan de Canarische eilanden. Voor herhaling zeker vatbaar!

Kamertip: Wij vonden blok 7 erg prettig. Mooi gelegen tussen de twee zwembaden en vrij rustig.
Datum van verblijf: april 2019
beCordial, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Cordial Mogan Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2019

Dear martinI6025QC,
We are absolutely delighted to read that you enjoyed your stay at Cordial Mogán Playa, and appreciate the proactivity and kindness of our staff. Our staff attaches a great importance to our guests’ well-being and has the pleasure to make unforgettable experiences for you at each visit.
We are very happy to learn that your also enjoyed your room, the breakfast and the hotel facilities.
We hope to have the pleasure to host you again in the near future,
Best and sunny regards from Gran Canaria!

Beoordeeld op 30 april 2019

Je hebt al een hele week om alle hoekjes van dit hotel-dorp te ontdekken. Door de spreiding over een groot domein kan je toch perfect van de rust genieten. Op de top-momenten kies je gewoon het rustigste zwembad ;-)
Ontbijt buffet (en ook 's avonds evt) is gewoonweg te uitgebreid , keuze voor iederene wat wils. En allemaal zeer lekker. Met een klein poortje helemaal achteraan het domein ben je iook heel vlot direct in het gezellig dorp/haven. Perfecte locatie om een weekje van Gran Canaria te genieten.

Datum van verblijf: april 2019
beCordial, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Cordial Mogan Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2019

Dear mdecroos,
We are absolutely delighted to read you felt warmly welcomed and that the hotel provided a personalized and friendly atmosphere. Your feedback is extremely important to us; we will share it with our team to encourage them to continue improving.
We look forward to welcoming you soon for another superb vacation in Cordial Mogan Playa!

Warm Regards

Beoordeeld op 27 april 2019

Prachtige gebouwen, alles omringd door tropische planten. Rustig s avonds. Mooie lobby en restaurant. Mooie buffetten, ruime keuze en prima bediening. Dessertenbuffet klein in vergelijking met de andere buffetten. Kamer wordt grondig schoon gemaakt elke dag. Prachtig zwembad. Goede animatie en entertainment s avonds (shows). Op 5 minuten wandelen van het centrum en bushalte, langs mooie boulevard. Geen verkeer voor het hotel. Enkel kleine zijweg. Wifi in de kamer zwak.
In het restaurant is er het gedeelte binnen, rond de buffetten. Er is een veranda, een klein stukje echt buiten en een stuk in de tropische tuin in de heel hoge hall. Dit laatste zijn de mooiste plaatsen. Bij ontbijt kies je zelf je tafel. Bij diner krijg je een vaste tafel toegewezen, normaal gezien voor het hele verblijf. Dus als je graag in het mooiste deel zit, en dat zit al vol, heb je dikke pech.... dus maar regelmatig opnieuw vragen. Dat is dan weer een nadeel. Eens je daar je plekje hebt, ben je natuurlijk wel safe voor de hele vakantie, er zijn op tv bijna 80 kanalen, maar die ene die ons interesseert (bvn) werkte tot onze spijt niet. Aan receptie gaan zeggen, gingen “updaten” doch niet kunnen ontvangen. Deftig publiek, maar eigen aan Puerto de Mogan in vergelijking mer andere kustdorpen.

Kamertip: In restaurant vraag direkt naar tafel in tropische hall. Wordt vast toegewezen voor hele verblijf.
Datum van verblijf: april 2019
beCordial, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Cordial Mogan Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2019

Dear Lydia M,

Wow! We loved how in a few words you described the incredible experience you lived at Cordial Mogan Playa. We do our very best to ensure our guests are taken care of, from the moment they arrive until the time of departure. Thank you for choosing us year after year! We are very much looking forward to your next visit. Best regards form Gran Canaria,

Beoordeeld op 14 april 2019

Voor de eerste maal naar Gran Canaria en gezocht naar een gezellig, gemoedelijk en sfeervol hotel. Wel een groot hotel, maar geen hoge gebouwen, verschillende delen met max. verdiep. Heel vriendelijk personeel, zeer goede service, letter eten en geen vraag is teveel. Een warme aanrader.

Kamertip: Zelfs onze promokamer was heel rustig gelegen. Het terras lag maar beetje in de zon, maar we vertoefden eigenlijkaltijd buiten.
Datum van verblijf: april 2019
beCordial, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Cordial Mogan Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2019

Dear 366lucdr,
We hope to have the pleasure to host you again in the near future,
Best and sunny regards from Gran Canaria!

Beoordeeld op 5 oktober 2018 via mobiele applicatie

Personeel echt geweldig, je voelt je daar gastvrij. Als er iets is ze regelen het voor je.
We kregen eerst een appartement voor gezin met kleine kinderen tegenover splashpark, ze belden ons en kregen een andere appartement wat gerenoveerd is en rustig gelegen met regendouche zowel buiten als binnen. Ruime balkons met tafel/4 stoelen en 2 ligbeddden.
Zwembaden mooi, af en toe handdoekje leggen, maar badmeester houd het wel in de gaten(dmv een briefje wordt men een handdoek na een uurtje weggehaald)
Dus altijd plek in het hoogseizoen.
Supermarkt ligt tegenover, heerlijke broodjes.

Datum van verblijf: augustus 2018