“Weer heerlijk genoten bij N’ Enoteca”
Beoordeling van N'Enoteca

N'Enoteca
Geclassificeerd als nr. 8 van 105 Restaurants in Puerto de Mogan
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
31 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Net terug van weer een heerlijke avond genieten bij N’Enoteca. Gekozen voor de specials van vanavond en die waren overheerlijk. Wat een liefde voor het vak. Zowel de gastheer als de gastvrouw kunnen er wat van, zo enthousiast en dat brengen ze over op de gasten. We hadden weer moeite met kiezen, er staat te veel lekkers op de kaart, vandaar dat we vrijdagavond nog maar een keer gaan.

Datum van bezoek: maart 2019

18 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de reviews op trip advisor en de goede beoordelingen wilden we graag reserveren voor een plaatsje ‘s avonds. Telkens was alles volzet. Het is uiteraard een klein restaurantje, niet direct aan het strand of haven, maar in het supergezellige centrum van peurto de mògan. De laatste avond van ons verblijf passeerden we nog even en vroegen of we nog iets konden drinken en/of dessertje. Dit kon. We hebben super goede Italiaanse wijn gedronken uit le marche en.. de beste tiramisu ooit gegeten. Niet de traditionele versie maar hun eigen originele versie. Personeel super vriendelijk en gepassioneerd in hun werk. Als we terug op vakantie komen in peurto de mogan, boeken we direct een tafeltje. Aanrader!

Datum van bezoek: februari 2019
18 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was onvriendelijke bediening van eigenaar het brood van de bruchetta die ik besteld had was zo hard dat het echt niet te eten was.halve snoepomaatjes in een schaaltje ernaast geserveerd. Stewart schotel met paar stukjes vlees en aardappelen en paar doperwten 20 euro. Echt geen aanrader dut restaurant met 2 glaasjes wijn 71 euro.voor mij geen n'enoteca meer.

Datum van bezoek: december 2018
15 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een kleinschalig restaurant in een van de smalle straatjes in Puerto de Mogan. Goed bereide Italiaanse gerechten in combinatie met heerlijke wijn. Fantastische mozzarella gegeten zacht en romig, ietwat zoute carpaccio maar verder goed van smaak en zacht/ mals en heerlijk gebakken coquilles als voorgerechten. Als hoofdgerecht een goed stuk bereid vlees heerlijk gegrild goed van smaak en pasta carbonara tevens prima bereid. En tot slot tiramisu, dit laatste veel een beetje tegen. Iets te waterig en onvoldoende “ vol” van smaak in mijn optiek. Prima restaurant, goede bediening! Wel van te voren reserveren anders kom je teniet tussen. Zit elke avond vol!

Datum van bezoek: november 2018
11 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben deze zaak bezocht na de nodige reservering. De octopus was heel lekker en mooi opgediend. Als hoofdgerecht hadden wij de tonijn. Krokant gebakken en gewoonweg top. Alles begeleid met een heerlijke Italiaanse wijn. Super vriendelijke bediening. Een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die N'Enoteca bekeken, bekeken ook

In N'Enoteca geweest? Deel je ervaringen!