“Klantvriendelijkheid en service ver te zoeken”
Beoordeling van Restaurante Mogan Mar

Restaurante Mogan Mar
Geclassificeerd als nr. 30 van 105 Restaurants in Puerto de Mogan
Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
27 november 2018 beoordeeld

Eten is redelijk maar de bediening knap waardeloos. De ober die ons bediende reageerde heel onbeschoft. Toen er gevraagd werd naar een andere bierglas reageerde hij heel geïrriteerd, helaas was dit niet het enige commentaar van de ober. Opmerkingen zoals "bambino" tegen een volwassen man vind ik onbeschoft.
Wij komen hier nooit meer.
Een etentje hoort een gezellig uitje te zijn en niet door de ober gekleineerd te worden!

Datum van bezoek: november 2018

26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 2 gezinnen hier gegeten.pizza, vleesspies, zeetong, mixed grill.
Pizza's waren lekker.
Vleesspies ook lekker en leuk gepresenteerd (hangend)
Mixed grill was goed.
Zeetong was helaas erg vreemd gegaan met een citroen.man o man wat was deze zuur!! Wel vers, dat dat weer wel.

De manager van de zaak is een norse vrouw.We hebben haar gevraagd of ze soms een little bit grumpy was? Volgens haar was het om respect van de werknemers te krijgen.
Kan volgens mij ook op een andere manier.
Ze heeft die avond verder wel wat vriendelijker gekeken, dus voor die avond hielp het.
Rest personeel erg vriendelijk en gezellig

Datum van bezoek: juli 2018
7 juli 2018 beoordeeld

Personeel was erg aardig, alleen het eten was echt minder... Wij bestelde de nachos en spareribs, en het was gewoon simpel. Toetjes daarintegen zijn wel echt aan te raden!

Datum van bezoek: juli 2018
27 juni 2018 beoordeeld

allereerst word je lastiggevallen door personeel als je buiten even snel de kaart bekijkt. eenmaal aan je tafeltje blijft er een kolos van een ober pal voor je staan om zo snel mogelijk je keuze te kunnen noteren. uitzicht is er dan niet meer.
tijdens het eten blijft hij zeer dicht op je tafel staan terwijl een collega van hem steeds langsloopt en iets recht moet leggen op je tafeltje. hoogst irritant dus.
dan het eten: niet slecht maar de spare-ribs maakt mijn vriendin lekkerder. ze mogen altijd langskomen voor bijscholing

Datum van bezoek: juni 2018
22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke vlotte bediening. Vooraf heerlijke octopus gegeten. De verse vis van de grill was prima. Uit de oven zelfs uitstekend. Erg leuk plekje bij het strand. Redelijke prijzen.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Restaurante Mogan Mar bekeken, bekeken ook

Puerto de Mogan, Mogan
Puerto de Mogan, Mogan

In Restaurante Mogan Mar geweest? Deel je ervaringen!