Beoordeeld op 30 december 2017

Weinig op aan te merken, zeker voor een Spaans hotel was de bediening en het eten bovengemiddeld. Het Bali bed is zeker de moeite (best op voorhand reserveren). We konden trouwens in het Nederlands bediend worden (Renate).

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
YourHolidayTeam, Director de Relaciones Públicas van Hotel Puerto De Mogan The Senses Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2018

Dear Dennis,
Time passed since your holidays but it is nice to hear that you enjoyed your vacation and we are grateful you took the time to specify it
We look forward to the opportunity of welcoming you back again soon.
Sunny Regards
Your Holiday Team

Beoordeeld op 12 juli 2017 via mobiele applicatie

Heerlijke vakantie gehad in dit fantastische hotel. Zeer nette,ruime kamers. Mooie zwembaden, heerlijk eten en behulpzaam personeel. Zeker een aanrader.
De boulevard is in aanbouw, als je het centrum inloopt voldoende eetgelegenheden en winkels maar minder te doen dan in bijvoorbeeld Maspalomas.

Verbleef: mei 2017, reisde met familie
YourHolidayTeam, Director de Recepción van Hotel Puerto De Mogan The Senses Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2017

Dear Bo,
It is nice to hear that you enjoyed your vacation and we are grateful you took the time to specify it on Tripadvisor.
We hope that you will continue to give us the pleasure of hosting you when next you are planning your vacation as we look forward to welcoming you again.

With kind regards

Beoordeeld op 13 april 2017 via mobiele applicatie

Wij waren met 2 stellen in appartementen Puerto de Mogan in Maart 2017. We hadden bij ons reisbureau een kamer geboekt met tuinzicht, maar we kregen 2 kamers boven de ingang van een parkeergarage met uitzicht op de weg en het in en uitrijdende verkeer. Ook waren de kamers gedateerd met roest en vieze kitranden in de badkamer. Wel werd er goed schoongemaakt maar achterstallig onderhoud is lastig reinigen.
We zijn door de hostess van Neckerman goed geholpen en de receptie van het hotel heeft echt geprobeerd om ons ter wille te zijn, we kregen gelukkig een andere kamer. Wel moet ik u aanraden om goed te kijken wat u boekt, tuinkamer is namelijk een deel van het complex zonder zeezicht en kan ook straatzicht betekenen er zijn een beperkt aantal kamers met echt tuinzicht. En zeezicht is een ander deel met inderdaad zeezicht, vaak in combinatie met half pension. De kamers worden wel continu gerenoveerd zagen wij, maar als je dus pech hebt kun je ook een "oude" kamer krijgen.
Puerto de Mogan blijft een fantastisch leuke vakantie bestemming!

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
YourHolidayTeam, Your Holiday Team van Hotel Puerto De Mogan The Senses Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2017

Dear Argen,
we are very concerned to learn of your disappointing experience during your stay and would like to apologize for any inconvenience you experienced.

We would like to thank you also for your comments. We will make sure the department in charge receives your feedback; this is what makes us improve to give you a better service.

We hope that you will visit us again to see the changes we continuously make; thank you once again for your detailed feedback and your continuous loyalty despite the issues mentioned.
With kind regards

Beoordeeld op 14 oktober 2016

Samen met mijn zus hadden wij een 3-kamer appartement bij THE Puerto de Mogan geboekt met ontbijt. Het appartement bleek ruim 500 meter van het hotel af te liggen. Dus voor het ontbijt moesten we elke dag een stuk lopen, terwijl we langs -tig restaurants kwamen waar ook een ontbijt te krijgen is als je dat zelf niet wilt verzorgen. Ons appartement lag op de 1e verdieping. Voor gezonde mensen en mensen die goed ter been zijn is dat geen enkel probleem. Echter, met name met de koffers naar boven en aan het eind vd vakantie naar beneden sjouwen was dat, zeker voor iemand met gezondheidsproblemen, niet prettig. Mijn advies is om in deze gevallen een appartement op de begane grond aan te vragen. Het balkon van de appartementen op de 1e verdieping was erg klein. Je kon er net met zijn 2-en zitten, maar je moest wel telkens een stoel binnen zetten anders kon je de balkondeur niet dicht maken. Verder waren het standaard appartementen, netjes maar niet luxe. De appartementen werden niet elke dag schoongemaakt. Gedurende de week dat wij er waren is er 2x niet schoongemaakt en kregen we geen schone badhanddoeken. Bij aankomst werd ons verteld dat het zwembad aan zee (dat op de foto's op reviewsites wordt getoond) alleen voor hotelgasten was en niet voor de gasten van de appartementen. De gasten van de appartementen konden gebruik maken van het zwembad aan de andere kant van de toeristische zone. Dat vonden we vreemd, maar was verder wat ons betreft geen probleem. Al met al hebben wij een leuke week gehad. Het dorpje is erg leuk; er heerst een gemoedelijke sfeer. Het enige nadeel was dat de transfer van en naar de luchthaven 2 uur in beslag nam. Maar ja, dat valt onder de categorie "luxe-probleem".

• Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 28 april 2016

Wij waren hier voor een week. Ik heb dit hotel gekozen omdat het zo'n goede commentaren kreeg op Tripadvisor en andere sites.
Het hotel is schitterend gelegen, in de baai en aan het jachthaventje van Puerto do Mogan. Het is een zeer rustig dorpje in vergelijking met de andere plaatsen op het eiland. Op vrijdag is het de drukste dag met de wekelijkse markt, maar als je niet van die drukte houdt, kan je die dag een tripje doen naar vb. het zeer mooie binnenland van Gran Canaria met de prachtige bergdorpen en zeer mooie kloven en heel mooie natuur.
Wij kregen een kamer op het gelijkvloers aan de kant van de jachthaven. Ik had liever op de eerste verdieping gelegen omdat je daar een mooier uitzicht hebt op de jachthaven en ik denk dat het daar rustiger is dan op het gelijkvloers, maar er was geen vrij op dat moment, we waren ook zeer laat ingecheckt vanwege een late vlucht. Het was een minpuntje aan het hotel dat de staff na 21u nog zeer luid sprak met elkaar of met toeristen zodat je dit tot in je kamer kon horen.
Verder was alles aan het hotel zeer goed georganiseerd, de kamers zijn groot met een grote badkamer en inloopdouche en je hebt een ruim terras. De bedden zijn breed en je kan een hoofdkussen naar believen kiezen.
Zowel het ontbijt als het diner zijn super uitgebreid in buffetvorm. Zoveel keuze hebben we nog niet veel meegemaakt. En alles wat je neemt is super lekker, het is een erg fijne keuken! Het had helemaal af kunnen zijn als je zelf je appelsienen zou kunnen persen of als er iemand van het personeel dit zou doen voor de gasten, want wat zij vers sinaasappelsap noemen was niet van verse sinaasappelen, dat proefde je.
Een minpuntje is wel het uur van het diner. Voor ons is 18u te vroeg om te gaan dineren, vooral als je de hele dag op uitstap bent geweest. Het einduur van het diner was 21u wat wij zeer vroeg vinden voor het zuiden en zeker als je op vakantie bent. Dus als wij een suggestie mogen geven aan het hotel, verlaat dan het uur van het diner van 19u tot 22u, dan moet je je niet zo haasten als gast.
Ook een probleem was dat je niet altijd plaats had in het restaurant als je wat later was en dit waarschijnlijk omdat er ook gasten van de appartementen voor half pension kunnen kiezen, misschien het restaurant wat uitbreiden?
In ieder geval is het een hotel om terug te komen, een aanrader.

Kamertip: Wil je een rustige kamer met prachtig uitzicht op de jachthaven en de zon die daar ondergaat moet je kiezen voor kamer 201 tem 215.
  • Verbleef: april 2016, reisde met een partner
h0telpuert0dem0gan, Director de Relaciones Públicas van Hotel Puerto De Mogan The Senses Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2016

Beste Nikky069,

Bedankt voor de tijd die U heeft geinvesteerd om dit bericht te schrijven.
Het is een genot Uw opmerking hier op de Tripadvisor webpagina te lezen.
Dank U voor Uw mooie woorden over ons hotel, het lekkere eten en de unieke locatie.
Wat betreft de opmerkingen, wij zullen het nagaan.
De avondbuffet tijd is al verandert van 18:30 tot 21:30 uur.
Ons belangrijkste doel is tevreden gasten.

Het management en het hele team van Hotel de Puerto de Mogán stuurt een aantal zonnige groeten.