“Heerlijk eten voor een goede prijs”
Beoordeling van Basil's Bistro

Basil's Bistro
Geclassificeerd als nr. 19 van 105 Restaurants in Puerto de Mogan
Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
19 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk wezen lunchen op een mooie locatie aan de haven. Alles is netjes, schoon en van goede kwaliteit.

Datum van bezoek: april 2019

29 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke zelf gemaakte hamburger gegeten goede bediening en eten was er snel ondanks dat het druk was.

Bediening was ook goed, deze sprak ook Nederlands

Datum van bezoek: maart 2019
23 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend restaurant.Heel schoon restaurant.Super gezellig.De menukaart heel divers.IK kom al heel wat jaartjes in mogan maar in een hotel in dec voor het eerst appartement. Na in enkele restaurants te zijn geweest hebben we basils bistro ondekt en u kunt van mij aannemen het is echt het beste restaurant in Playa de mogan.Top voor een redelijke prijs.Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: december 2018
20 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening en lekker gegeten. Echt een aanrader. Men spreekt Engels, Nederlands en natuurlijk Spaans. Gezellig aan de haven en vooral de nadruk op rustig aan....

Datum van bezoek: februari 2019
28 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was fantastisch vriendelijke bediening en zeker voor herhaling vatbaar. Komen zeker nog ‘n keer terug.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Basil's Bistro bekeken, bekeken ook

In Basil's Bistro geweest? Deel je ervaringen!