“Uitstekend !!!”

Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Ook wij hebben weer heerlijk genoten van dit geweldige restaurant. Wij waren voor een kort bezoek bij hele lieve vrienden. Als wij hier zijn gaan wij altijd bij dit restaurant eten. Alles wordt vers en op een (h)eerlijke manier klaargemaakt. Dus als je in Puerto Mogan bent............niet meer zoeken......... maar hier boeken.

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruim vier jaar kom ik een aantal keren per jaar op Gran Canaria. Telkens breng ik een bezoek aan Puerto de Mogan omdat deze plaats magisch is. Ook een bezoek aan ‘Basil’s Bistro’ mag dan niet ontbreken. Bij binnenkomst krijg je een enorm chique gevoel. Tafels zijn mooi gedekt en ook het personeel loopt er mooi bij. Basil (Scandinavisch) en Dave (Nederlands), de gastheren en de eigenaren van dit restaurant, laten je het gevoel geven in een warm bad terecht te komen. Elke keer krijg ik een warme handdruk en vragen ze hoe het met me gaat. Eenmaal plaats genomen wordt er een aperitiefje aangeboden. Bij het nuttigen hiervan krijg je de kaart in handen. Een kaart dat al een feestje is om te zien vanwege de vormgeving. De keuze is niet reuze maar dat maakt het ook niet moeilijk om een gerecht uit te kiezen. Na het eten krijg je een glas Canarische honingrum aangeboden. Als vaste gast krijg je een fles wijn mee. Dit maakt het erg bijzonder omdat je het gevoel krijgt dat je als vaste gast altijd welkom bent. En dat blijkt want ik kom er telkens terug. Ik heb heel vaak gedacht om een andere bestemming te kiezen. Maar nergens ter wereld heb je een ‘Basil’s Bistro’. Dit restaurant zorgt er (mede) voor dat ik elke keer weer terug kom op Gran Canaria.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke zaak! Goede en vriendeljke bediening. We hebben er heerlijk gegeten. Kortom een aanrader!

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top locatie!!! Heerlijk gegeten, en genoten van de sfeer. Zeker een aanrader. Wie weet gauw weer.
Veel succes en lieve groeten Ruud en Vera Hartmann

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen al jaren minimaal 2 keer per jaar op Gran Canaria. Soms nemen wij dan ook familie en vrienden mee. Dus al veel restaurants geprobeerd. Kan niet anders zeggen alles is gewoon TOP!!! Wij zijn vaste klant bij dit restaurant en dat zal ook zo blijven. Ondanks dat wij al heel lang fan waren. Men blijft continue verbeteren en doen er alles aan om je het naar je zin te maken. Naast de goede kwaliteit is het ook nog eens een toplocatie. Erg gezellig! Kortom je moet er een keer geweest zijn! Je gaat er geen spijt van krijgen! Kan niet wachten tot we er weer kunnen eten.

Micha & Pascal (Holland)

Reizigers die Basil's Bistro bekeken, bekeken ook

Puerto de Mogan, Mogan
Puerto Rico, Gran Canaria

In Basil's Bistro geweest? Deel je ervaringen!