“Heerlijk diner!”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige sfeer in het restaurant. Ligt in het mooie gedeelte van Puerto de Mogan, leuke straat. Heerlijke pasta!

Datum van bezoek: oktober 2018

28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is echt geweldig. In 2016 ook meerdere keren bezocht. Dit is ons favoriete restaurant. De vriendelijkheid, maar uiteraard de geweldige gerechten. Homemade Bolognese en de homemade pizza's zijn erg lekker. Maar ook de pasta is zoals je dat bij de beste Italiaan mag verwachten. Ze hebben ook eigen gemaakte limoncello, heerlijk als afsluiter met een Italiaanse espresso, nadat je van de heerlijke tiramisu hebt geproefd. Kortom een restaurant waar je eigenlijk naartoe moet, voor een lunch of diner om je vakantie compleet te maken.

Datum van bezoek: augustus 2018
12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker anders Italiaans.
Lekkere aparte gerechten, mooie rustigere ambiance en vriendelijk personeel.
Zeer smaakvol en zeker een aanrader. Volgende keer gewoon weer!!

Datum van bezoek: juli 2018
Cristiano L, Proprietario van Caravaggio Italian Restaurant & Pizza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2018

Hallo,
wel, ik ben blij dat je van alles hebt genoten. Dus we wachten op u om te herhalen !!! ahahaha

27 juni 2018 beoordeeld

alles is werkelijk lekkâh: van het wijntje tot de pizza. gezellige inrichting, goede uitgebreide kaart en vriendelijk personeel. een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2018
Cristiano L, Proprietario van Caravaggio Italian Restaurant & Pizza, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2018

Dear Jan
Thank you very much for your review from all the staff, we hope to see you again soon in Puerto de Mogan,
Best regards
Cristiano

9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten hier. Vriendelijke bediening, er werd meteen 'n stoeltje bij gezet voor ons zoontje van 1. Hadden zin in pasta... En 't smaakte heerlijk. Lekker rode huiswijn er bij. Helaas 't toetje overgeslagen ivm bedtijd zoonlief. Maar dat was ongetwijfeld ook erg lekker geweest.. Restaurant wordt gerund door echte Italianen en dat merk je. Aanrader dus!

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Caravaggio Italian Restaurant & Pizza bekeken, bekeken ook

In Caravaggio Italian Restaurant & Pizza geweest? Deel je ervaringen!