“Culinaire topper”

Keukens: Deli, Internationaal
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
18 februari 2019 beoordeeld

Voor ons was dit het beste restaurant van het eiland. Wij reserveerder pas de dag voordien, waardoor het restaurant volzet was, maar buiten bij de terraswarmer was 1 tafel die vrij was. Daardoor zaten wij niet in de drukte, maar aan een 'special guest' table die veel persoonlijker aandacht kreeg :-). Van de koude avond voelden we niks dankzij de terraswarmer én een heerlijk dekentje. De gerechten waren super origineel opgediend, en heerlijk van smaakcombinaties, de bediening zeer attent. Enkel het wijnarrangement was naar onze ervaring te duur. Al bij al een absolute aanrader !

Datum van bezoek: februari 2019

16 oktober 2018 beoordeeld

Reserveren noodzakelijk, 3 dagen vooraf. Beginnen om 20u voor elke reservatie. Was uitzonderlijk lekker en culinair een topper. Met aangepaste wijnen bij de menu betaal je zo een 250 a 300 euro voor 2 pers. Het is het zeker waard, geen teleurstelling. Tevreden dat wij dit gedaan hebben.

Datum van bezoek: oktober 2018
7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In deze zaak wordt eten naar een ander niveau getilt. Alle gerechten uitgebalanceerd, met top smaken. Een hoogmis voor je smaakpapillen.
Spijtig van die overmatig rokende buur....

Datum van bezoek: oktober 2018
26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurant. Reserveren noodzakelijk. Diner begint stipt om 20.00u en alle gasten krijgen tegelijk hun eten geserveerd. Een 10 gangen diner met 14 gerechtjes en 6 heerlijke bijpassende wijnen. Een bijzondere culinaire ervaring. Echte aanrader. Misschien niet goedkoop maar wel fantastisch inclusief stijlvolle bediening

Datum van bezoek: oktober 2017
21 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten,mooi concept. Alle gerechten zagen.er prachtig uit.de kreeftensoep sprong er uit. Zeer vriendelijk personeel. Er was een gemoedelijke sfeer,niet opgeblazen. Lekkere muziek,die je niet echt verwacht,maar voor ons prima. Niet te zuinig met de wijnen,maar zeker An de prijs.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Que Tal By Stena bekeken, bekeken ook

In Que Tal By Stena geweest? Deel je ervaringen!