“Abondio”

Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische visbereiding. Je kan hier kiezen zoals je het wil hebben. Gebakken, gegrild of in het zout. We hebben voor de laatste optie gekozen. Een lokale vis, genaamd sama. Was heerlijk. Komen hier zeker terug!

Datum van bezoek: oktober 2018

5 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het tweede restaurant dat we bezoeken tijdens ons verblijf hier. Een iets drukker terras wegens de auto's die er voorbij rijden.
Het eten was lekker
Wij namen de Carpaccio van tonijn, die misschien wat minder dressing nodig had. De subtiele smaak van tonijn was wat verloren. Als hoofdgerecht gegrilde gamba's.
Alles op tafel gebracht door vriendelijk personeel.
Een aanrader dus.

Datum van bezoek: oktober 2018
5 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch lekker eten en heel aardig personeel. Gewoon goed eten voor een hele goede prijs. Een echte aanrader! In een rustigere straat van Mogán waardoor je echt het vakantie gevoel krijgt

Datum van bezoek: juli 2018
6 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere vis in zoutkorst gegeten. Vriendelijke en correcte bediening. Goede wijn uit Lanzarote gedronken.

Datum van bezoek: april 2018
7 januari 2018 beoordeeld

Het restaurant is niet verkeerd maar wat ik toch kwijt wil is het volgende als je daar gamba’s in kokende olie gaat eten zijn de gamba’s gecultiveerd en krijg je er geen brood bij een paar broodjes kosten dan opeens €6,80 ik heb de ober daarover aangesproken die zei dat dit normaal was ,kom er al jaren maar sinds er nieuw meubilair staat moet dit volgens mij snel betaald worden ,jammer maar mij zien ze er niet meer ik voelde mij opgelicht .

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Restaurante Playa de Mogan bekeken, bekeken ook

Puerto de Mogan, Mogan
Puerto de Mogan, Mogan

In Restaurante Playa de Mogan geweest? Deel je ervaringen!