“Geweldig”

Geclassificeerd als nr. 5 van 105 Restaurants in Puerto de Mogan
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de betere restaurant in de Puerto. De vis is er lekker en super vers. De paella is helemaal anders dan dat we gewoon zijn, maar is een super super aanrader. Lamsvlees is er uniek. De borden die opgediend worden zijn oogstrelend. En het dessert van crème brule mag je niet overslaan. Je moet er wel tijdig reserveren.

Datum van bezoek: februari 2019

13 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na drie pogingen is het eindelijk gelukt om een tafeltje te reserveren. Best vooraf reserveren dus. Vriendelijk personeel, een origineler aanbod op de menukaart. De mojito was lekket en goede prijs. Ik koos voor vis en die was heerlijk vers. Het konijn was net iets te ver gekookt maar toch lekker. Iets duurder dan andere restaurants in de buurt.

Datum van bezoek: februari 2019
3 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je betaalt hier echt voor de kwaliteit. Het is erg lekker. Gerechten zijn anders en meer specialer bereid. Geen normale paella maar andersom bereid. Weinig rijst en heel veel verse soorten vis. Circa 28 euro pp.

Super lekker maar dus wel duurder. Niet heel groot buiten.

Datum van bezoek: januari 2019
8 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant gelegen in de jachthaven.
Zéér gezellig, zéér aparte stijl, zo eens iets anders dan anders. Vriendelijke mensen, gezellig kader, lekker eten. Wel noodzakelijk 24u tot 48u vooraf reservatie te maken. Rookvrij restaurant, ook buiten op terras. Trio van gamba's als voorgerecht, gamba's in looksausje en bospaddestoelen, gamba's gefrituurd, gambas' in koffie espresso met kreeften smaakje. Zeebaars gefileerd als hoofdgerecht. Lekkere sausjes erbij, 3 soorten aardappel erbij. Verfijnd eten, mooi gepresenteerd. Normale prijsklasse voor Puerto de Mogán. Hier komen we zeker terug.

Datum van bezoek: oktober 2018
8 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo claimen ze anders te zijn. Dat klopt dan ook. Ik zag konijn op de kaart...
Zelf namen we vooraf de leeftijd cappuccino en de trio van garnalen. Beide gerechten waren top en lekker.
Als hoofdgerecht namen we de varkenswangen. Deze waren iets te droog maar nog altijd lekker. Ook de zeebaars was top.
De crème brulé werd ook anders gebracht dan gewoonlijk. Dit restaurant is dan ook een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Casito Mediterraneo bekeken, bekeken ook

Puerto de Mogan, Mogan

In Casito Mediterraneo geweest? Deel je ervaringen!