andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Gemiddeld
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Jentine M
1 beoordeling
“Goed appartement”
Beoordeeld op 15 februari 2019 voor een verblijf in februari 2019

Helaas bleek bij de hoge huurprijs geen service inbegrepen, slechts alleen de eindschoonmaak. Huur al 13 jaar een appartement in Puerto de Mogan en heb dit nog nooit eerder meegemaakt, voor €200/dag mag je toch meer verwachten.

Datum van verblijf: februari 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
24 feb 2019
Dear Jentine,

Many thanks for your feedback, we do include a midcleaning for stays longer than 8 days, with change of towels and linen. However, we will take your comments into consideration for a better performance in our services.

We hope else, you had a nice stay in our luxury penthouse.

All the best

VillaGranCanaria Team
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.