“Wat een aangename verrassing!”
Beoordeling van Blue Explorers Bar & Grill

Blue Explorers Bar & Grill
Geclassificeerd als nr. 1 van 105 Restaurants in Puerto de Mogan
29 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een Zweedse gastvrouw, een Ierse chef en een Franse stagiaire. En daar bovenop een heleboel enthousiasme en geweldig lekker eten. Een eenvoudig, maar zeer betaalbaar 3 gangen keuzemenu. We hebben er echt van genoten en vinden het jammer dat we dit restaurant pas aan het einde van onze vakantie hebben ontdekt. En dat nog wel op 300 meter van ons hotel... Ons advies: zeker bezoeken wanneer je een gezellige avond, geweldig eten in een mooie ambiance zoekt. Wij gaan er onze laatste avond nog maar eens naar toe en dan weer net zo verrast te worden!

Datum van bezoek: mei 2019

5 mei 2019 beoordeeld

Na een mooie dag met een autoroute in het binnenland met mijn 2 zoons, heb ik hier gereserveerd voor de avond na alle goede reviews.

Wat een warm welkom! Met veel aandacht en humor zijn we bediend door de, van origine, Italiaanse ober. Sfeervol restaurant, goeie Ierse grillmeester, topbediening en geweldig eten. Hiervoor zouden we zeker willen terugkomen!

Datum van bezoek: april 2019
24 april 2019 beoordeeld

Het restaurant ligt in een fijne en rustgevende omgeving op een mooie plek. De gastvrijheid verdient van mij een cijfer 10, écht mijn complimenten aan het (bediening)personeel.
Daarnaast is het lekker genieten met heerlijke wijnen en goed eten. De grill staat buiten wat zorgt voor een gezellige sfeer met de chef die de lekkerste gerechten voor je maakt.

Kortom, Reef Bar & Grill is het zeker waard om een avondje volop te genieten en te ontspannen (of meerdere avondjes).

Datum van bezoek: maart 2019
23 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanuit ons hotel Cordial een korte afstand maar vanuit de haven een wandeling van 15 minuten.
Het restaurant zit bij een duikcentrum en wij zaten op het overdekte terras uit de wind en tegenover de BBQ van de Ierse chef. Het restaurant binnen was niet in gebruik, want iedereen zat op het terras.
De kaart bestaat uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten.
De keus is klein, maar wat ze maken is perfect. De kok kan echt goed grillen en zowel de ribs als de steak waren top !
De Italiaanse gastheer was ook heel aardig. Echt een aanrader !

Datum van bezoek: april 2019
28 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren heerlijk gegeten in dit vrij nieuwe restaurant. Zalig vlees.Maar ook de andere gerechten waren super.Leuke entourage, buitenbarbecue, vriendelijke bediening. Is de wandeling vanaf de haven zeker waard!

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Blue Explorers Bar & Grill bekeken, bekeken ook

In Blue Explorers Bar & Grill geweest? Deel je ervaringen!