“Uitstekend visrestaurant”
Beoordeling van Mar Azul

Mar Azul
Geclassificeerd als nr. 13 van 105 Restaurants in Puerto de Mogan
17 februari 2019 beoordeeld

Als je Puerto de Mogan bezoekt, beland je vanzelfsprekend aan de haven. Zoals bijna overal op dergelijke plaatsen, vind je daar een resem restaurants. Niet doen als je belang hecht aan kwaliteit! Zowat 100 meter van de haven af ligt restaurant Mar Azul, rustig gelegen met een mooi terras. De visselectie is goed en vers en prima klaar gemaakt. Vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit prima in orde.Een echte aanrader!

Datum van bezoek: januari 2019
Mar a, Director de Relaciones con Clientes van Mar Azul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2019

Muchas gracias

1 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en goedkoop. Aanrader voor degene die van vis houdt. Ga voor de vissoorten die lokaal gevangen worden. Voor slechts € 27.50/kg krijg je waar voor je geld.

Datum van bezoek: oktober 2018
TabernaMarazul, Director de Relaciones con Clientes van Mar Azul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2018

heel erg bedankt, de verscheidenheid aan lokale vis maakt ons menu tot een van de beste in de plaats

24 september 2018 beoordeeld

Voor verse vis gekozen. Een visje van 1kg kost je klaargemaakt 26 euro. Aardappeltjes en groenten zijn nog apart te bestellen. Mijn vrouw koos voor de garnaalcocktail. De meeste klanten zijn hier Spaans. Geen zicht op de haven of het strand, maar dit stoort in het geheel niet. Men zit hier tamelijk rustig. Je neemt zoveel tijd als je wil, dus geniet op je gemak van je diner of lunch. We kregen nog een limoncello van het huis.

Datum van bezoek: september 2018
TabernaMarazul, Director de Relaciones con Clientes van Mar Azul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2018

Heel erg bedankt, we proberen altijd dat onze klanten naast genieten van de verse vis, ook genieten van een aangename sfeer

22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met twee kindjes onze eigen Charing tafel mogen samenstellen. Goed advies gekregen vd chef. Heerlijk gegeten. Verse pure producten, pure smaken. Hier gaan we nog terug.
Oa voor de mossels, de scampi, de grilled vegetables,...

Datum van bezoek: augustus 2018
TabernaMarazul, Director de Relaciones con Clientes van Mar Azul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2018

Hartelijk dank, onze prioriteit dat de kinderen comfortabel zijn en voor hun posities dat onze producten vers zijn

15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met zijn vieren naar dit visrestaurant gegeten. Vooraf brood met smeersels gekregen, die achteraf in rekening werd gebracht. We hadden div. vis van de grill. Hele vis was lekker en vers. De schelpen en mosselen waren minder vers.inhoud van de schelpen vielen er al uit. Op zich prima gegeten hoor! En drankje achteraf was gratis van de zaak was lekker meegenomen. Niet duur in ieder geval.

Datum van bezoek: juli 2018
TabernaMarazul, Director de Relaciones con Clientes van Mar Azul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2018

Hartelijk dank voor uw woorden, we hopen u snel weer te zien

Reizigers die Mar Azul bekeken, bekeken ook

In Mar Azul geweest? Deel je ervaringen!