“Prachtige locatie”

Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
16 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet even 2 km het stadje uit, maar dan loop je door de druivenstruiken naar een klein restaurant. Ziet er prachtig uit! Het was nu heel groen en druifjes waren nog klein. Ook was het zo goed als vol.. je kan hier kiezen voor kleinere gerechten om te delen of een normaal gerecht. Wij hebben van alles geproefd, met name de griekse gerechten. Behalve de makreel vonden we alles lekker. De bediening had het druk, daardoor soms wel langere wachttijden. De jonge man was leuk, maakte grapjes, had lol ik zijn werk. Lekker eten voor een acceptabele prijs

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst proef je meteen de sfeer. Een wijngaarde waar ze ook hun eigen wijn maken en schenken. Zeer lekker. Verder doet het idillisch aan eten onder grote pergola begroeid met druiven met home cooking gerechten.

Je voelt je meteen thuis.

Het vanille ijs is echt een aanrader en alleen al de moeite.

8 november 2017 beoordeeld

goed toeven op een mooie locatie met een prachtige tuin en heerlijk eten. Het is de moeite waard deze wat afgelegen plek te bezoeken.

8 november 2017 beoordeeld

Gezellig authentiek familie taverne, heerlijke keuken en vriendelijk personeel. Bijzonder gelegen midden in een wijngaard.

23 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Neem de moeite om dit restaurant op te zoeken en je zult versteld staan!
Overheerlijk eten tegen echt een spotprijs!
Probeer de kleine diverse gerechten als maaltijd zodat je bijna alles op de kaart kan proeven. Zorg dat je in het weekend reserveert want de locale bevolking zit hier dan ook! Voor de prijs hoef je het niet te laten want het is echt spotgoedkoop!

Reizigers die Ampeli bekeken, bekeken ook

In Ampeli geweest? Deel je ervaringen!