Beoordeeld op 4 juli 2017 via mobiele applicatie

Wij verbleven in Tigaki's Star in kamer 207. Mooi en rustig gelegen kamer met uitzicht op de prachtige tuin waar je de rijpe abrikozen rechtstreeks van de boom kan plukken.
De kamer was op zich goed. Niets bijzonders en werd netjes schoon gehouden.
De douche is echter rampzalig. Heel klein en je moet er goed aan denken dat het douchegordijn in de bak moet hangen, anders staat de hele badkamer vol water.
De (gratis) airco werkte voortreffelijk maar er kwam telkens een nare schimmelachtige geur uit als wij deze inschakelden, wat wij regelmatig deden tegen de muggen die zeer, zeer talrijk aanwezig zijn. Een goede insectenspray is dan ook een must.
Wij hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad maar dat zag er netjes verzorgd uit met voldoende ligbedden.
De openbare ruimte is ronduit saai en gedateerd.
De medewerkers aan de receptie zijn correct maar zakelijk, en als je zelf niet gedag zegt zal het van hun kant zeker ook niet komen. De schoonmaaksters en tuinmannen zijn ontzettend vriendelijk.
Het ontbijt had voldoende keus en was smakelijk maar had weinig variatie.
De ligging van het hotel is redelijk afgelegen dus een fiets/scooter/auto is een must, zeker als je slecht ter been bent.
Doordat het hotel zo afgelegen ligt en vrij open is, is het aantrekkelijk voor inbrekers. Bij de mensen naast ons was 's avonds ingebroken via het badkamerraam, deze kan je dus beter gesloten houden (scheelt ook met de muggen).
Wat wij een minpuntje vonden was dat er geen hordeur in de kamer is, alleen een glazen deur en een ijzeren die wel lucht doorlaat, maar geen licht.
Het hotel is totaal gericht op gasten uit Duitsland en dit was ook -buiten ons om- de enige nationaliteit die vertegenwoordigd was.
Wij hebben een goede vakantie gehad maar zullen hier niet meer terugkeren.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 16 september 2015

Het enige minpuntje was : er zijn in de aanwezige kastruimte geen legplanken, en de douche is wat aan de kleine kant. De rest van dit hotel is qua service en schoonmaak alleen maar fantastisch te noemen.

Kamertip: Je kunt geen kamer kiezen . Door de bezettingsgraat is dit onmogelijk . Er staat geen kamer ongebruikt langer dan 12 uur .
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 22 juni 2015

Een zeer prettig door een familie gerund hotel 3 sterrenhotel. Persoonlijke service en benadering van de gasten!
Een redelijk makkelijk bereikbaar strand met ligstoelen en parasols.
Het "centrum", een straatje met allerlei winkels, bars en restaurantjes op loopafstand.

Kamertip: Vraag een kamer op een verdieping! Hiermee voor kom je een hoop ergernis van eventueel kruipend (on)gedierte.
  • Verbleef: juni 2015, reisde alleen
Beoordeeld op 4 oktober 2013

In September 12 dagen in Tigaki's Star vertoefd en het is ons prima bevallen, kunnen ons voorstellen dat hier veel mensen terugkomen. Kamers netjes en zuiver, bedden vonden wij prima. Ontbijt prima voor 3 sterren.
Personeel zeer vriendelijk en servicegericht, ons toilet was stuk en doucheslang was lek, bij vermelding aan balie werd direkt gebeld en binnen 1 uur was alles weer in orde. Ligging prima!
Wij komen zeker terug volgend jaar!

Kamertip: Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw en gezien de rustige vakantiegangers, vooral Duits geen overlast gehad.
  • Verbleef: september 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 12 juli 2013

Een prima hotel! Heel rustig gelegen, op loopafstand van de hoofdstraat van Tigaki.
De kamers waren netjes en schoon, evenals de badkamer. Regelmatige schoonmaak.
Vriendelijk personeel bij de receptie.
Het ontbijt was prima, genoeg keus uit broodjes, beleg, yoghurt.
Mochten wij nog eens terugkomen op Kos, dan gaat onze voorkeur zeker weer uit naar
dit hotel!

• Verbleef: juni 2013, reisde met een partner