“Een soort van tapas”

Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
16 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurantje aan de hoofdstraat.
Leuke entourage, ziet er gezellig uit.
Er was een fleurige dame die heel hard moest werken, maar dat niet liet blijken.
Eten was goed, kleinere gerechten die je eventueel kan delen. De dame geeft ook suggesties als je niet zo goed weet watje moet kiezen. Wij waren met zn 3en en hebben heel wat geprobeerd! Was allemaal lekker en goed bereid!

2 oktober 2017 beoordeeld

Traditioneel Grieks eten! Mama staat in de keuken en maakt dagelijks verse maaltijden. De meze, kleine gerechtjes waarmee je zelf een maaltijd samen stelt, zijn heerlijk. Vriendelijke vrolijke bediening! alles voor een redelijke prijs

1 september 2017 beoordeeld

Aardige Griekse dame die goed uitlegt hoe t werkt. De hapjes zijn lekker! Wij hadden iets meer trek dan de aan veilen 4-5 gerechtjes. Inrichting en sfeer bijna Turks, Leuk als afwisseling!

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Er waren een aantal gerechten op maar wat er was is geweldig....pork chop echte aanrader...leuke bediening en ook nog eens goedkoop...veel waar voor je geld....top

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie hebben wij bij dit restaurant gegeten. Er stonden veel positieve reacties op TripAdvisor waardoor we er veel van verwachten. Helaas viel dit wat tegen. Het idee van gerechten delen is erg leuk en de gerechtjes waren ook wel lekker, maar niet bijzonder. Verder was het erg warm, er was geen ventilatie. We hebben vervolgens erg lang moeten wachten op de rekening.

Reizigers die 7dayz Mamas Cooking bekeken, bekeken ook

In 7dayz Mamas Cooking geweest? Deel je ervaringen!