“Ontzettend lekker gegeten”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen toeristen voedsel , maar heerlijke Griekse gerechten. Wij hadden de Greek plate gedeeld. Deze bestond uit een bord met heerlijke vers gemaakte gerechtjes en een flinke portie moussaka. Allemaal ontzettend smaakvol.
Goed betaalbaar voor een smaakvolle maaltijd.
Enige puntje is mogelijk de verlichting die wel wat meer gedimd had mogen zijn, maar dit heb ik zelf helemaal niet als storend ervaren.

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de goede recensies hier dachten wij hier goed te kunnen eten, het viel echter wel wat tegen. De prijzen waren idd heel goed. Maar over de entourage en de bediening waren wij niet zo goed te spreken.

20 juli 2017 beoordeeld

Een echt familiebedrijf waar je merkt dat de gerechten met liefde worden gemaakt.Bij veel zaken in Tigaki gegeten maar deze was veruit de beste.Geen toeristenfood.Ook goedkoop omdat hij iets verder uit het drukke centrum zit.Maar de wandeling ernaartoe is heerlijk en het eten wat je er krijgt is echt klasse.De bediening zorgt dat je het aan niets ontbreekt uiteraard met gratis ouzo en ijs voor de kids na afloop!Ga ik ooit terug eet ik alleen hier in Tigaki!

2 oktober 2016 beoordeeld

Gezellige sfeer en (h)eerlijk eten..familierestaurant..prettige bediening en altijd een griekse gastvrijheid zoals weleer..

2 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant met zeer prettige prijzen. Net aan de buitenkant van tigaki. Lekker rustige omgeving. Prima.

Reizigers die Ikaros bekeken, bekeken ook

In Ikaros geweest? Deel je ervaringen!