“Formidabel ”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
16 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Laatste avond nog hier gegeten.
Meerdere griekse gerechten besteld en gedeeld! Het waren grote porties en heerlijk om op te eten! De bediening ging redelijk, was best druk en niet heel veel personeel. Maar het smaakte er niet minder om. Zelfs de frieten waren best goed van kwaliteit ook al vind ik ze niet bij stifado passen.. we mochten zelfs oo het eind ons eigen shotje van het huis uitzoeken!

5 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch eten tegen lage prijs. Super leuke familie die deze tent runnen. Het uitzicht is eenmalig. Al 3 vakanties hier geweest maar wij eten altijd hier. Beter vind je niet in Tigkaki. Ook lekker makkelijk aan de zee. Al het eten op de kaart wel gehad maar het blijft genieten!

31 oktober 2017 beoordeeld

Goed eten, vriendelijke mensen. Griekse gastvrijheid.We hebben ook meerdere malen in het appartement van Alikes verbleven. Ruim appartement met een prachtig uitzicht op zee. Beneden is een kleine mini-market.

27 oktober 2017 beoordeeld

Wat een heerlijk restaurant om na een lange dag zon bij te komen in restaurant Alikes.
Het eten is lekker en goedkoop. De bediening is erg vriendelijk en niets is hun teveel.

Heerlijk plekje om te genieten van het eten en een goed glas wijn. Wij hebben bijna elke avond in dit gegeten. Een fijne plek om een aantal uur te vertoeven. Voor slechts €3.50 een halve liter rode wijn (huiswijn). Erg lekker en zeker het proberen waard!

Het is zeker de moeite waard om dit restaurant op te zoeken!

26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten bij Alikes, leuke bediening, goede sfeer en betaalbaar. We bestelden sea bream en de ober boodt aan te helpen met fileren van de vis. Ook de verschillende voorgerechten smaakten goed. Voor ons een van de beste restaurants van Tigaki.

Reizigers die Alikes bekeken, bekeken ook

In Alikes geweest? Deel je ervaringen!