“Lekkerste restaurant op Kos”
Beoordeling van Vasilis

Vasilis
Geclassificeerd als nr. 11 van 31 Restaurants in Tigaki
Keukens: Grieks, Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is verrukkelijk. De bruscetta is echt mega lekker, nog nooit zo’n lekker bruscetta gegeten. Personeel is erg vriendelijk. Ik raad het zeker aan als je in de buurt bent!

Datum van bezoek: juni 2021

17 augustus 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten, maar tijdens het bestellen zat de ober met zijn hoofd al bij de volgende tafel en krijgen wij een handgebaar of het even allemaal wat sneller kon zonder enig oogcontact. Weinig aandacht voor klanten zelf, alles moet snel en gehaast.

Datum van bezoek: augustus 2020
22 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met onze dochter heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant. Zowel voorgerechten (soep, bruschetta en chickenwings) als hoofdgerechten (burger, mix grill en pizza) erg lekker! Prima bediening die regelmatig even kwam checken of ze nog wat konden doen voor ons. We hadden geen ruimte meer voor een nagerecht

21 oktober 2019 beoordeeld

We hebben ook hier heerlijk gegeten. Vooral de eggplant is erg lekker als voorgerecht en ook. De meatballs waren een tractaten.
Bediening goed en snel.

6 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Komen hier al jaren, zeer grote variëteit aan gerechten. Wij komen er vooral voor de prima pizza’s uit de steenoven. Bediening is correct en snel. Het ja er altijd zeer druk. Zit er nu op 6 oktober en bijna helemaal vol!

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Vasilis bekeken, bekeken ook

In Vasilis geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.