“Meer dan uitmuntend”

Keukens: Bar, Café
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
15 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De heerlijke special burger hier 2x gegeten, er zit zeer goede friet bij met een heerlijk sausje. Ook enorm genoten van de wafels als dessert en al het andere wat we hier gegeten en gedronken hebben. Van mojito appel tot een dessert van het huis, er is niets wat ons niet bijzonder goed gesmaakt heeft.

15 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten en drinken voor een normale prijs met heerlijke zitjes en een mooi uitzicht, het beste restsurant in Tigaki.

6 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag hier met de fiets naartoe gereden. Leuke hippe en relaxte omgeving. Gekozen voor Meze en griekse salade. De meze: WOW!
Supersmaken en veel variatie.
Nadat we sit hebben opgegeten kregen we een ijsdessert van het huis. Super cool !

Perfect place to stay and good service. We ordered the Meze for 2 dish: WOW! All the flavours come together in these dishes. We got a ice desert from the house.
A real 10 from us!

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan hier heerlijk chillen en we hebben er genoten van de pizza en salade. Zeker een aanrader aan het strand.

17 november 2017 beoordeeld

Je kunt hier, zelfs op het strand, lekker genieten van o.a ouzo met mezes. Na 2 rondjes hoef je geen avondeten meer ;-)

Reizigers die King Size Beach Bar bekeken, bekeken ook

In King Size Beach Bar geweest? Deel je ervaringen!