“Zo slecht! ”

Geclassificeerd als nr. 11 van 36 Restaurants in Tigaki
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier met een baby gegeten.
We bestelde mezes, gehaktballetjes ; die waren super droog alsof ze waren ingevroren en weer opgepiept in de magnetron. Kalamari; zoooo taai en droog alsof ze ook even waren opgepiept.. we bestelde ook grootmoeders aardappeltjes dat was gewoon patat met wat kruiden er overheen. Het was belachelijk dat ze hier geld voor vroegen..
Wij gaan hier nooit meer heen!

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie meerdere keren op het strand gezeten van Esperos. Voor 6,- kan je hier twee ligbedden huren. Je kan eten en drinken op het strand krijgen of lekker lunchen bij het restaurant. Wij zijn bij het restaurant gaan zitten om te lunchen. Bediening is erg vriendelijk en het eten is er prima!!

15 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een koud restaurant. Bij binnenkomst zat de eigenaar met personeel aan tafel en reageerden niet op onze begroeting. Na de bestelling kwam de soep die lekker was. We hadden deze net op of kwam het hoofdgerecht er al aan. We hadden rumpsteak medium besteld maar kregen doorgebakken vlees met zeer slappe patat en 2 plakken tomaat op een blaadje sla. Je zult denken dat de prijs er naar was. Echter niet dus, de prijs was in verhouding met andere restaurants veel te hoog. We waren binnen een uur al weer op weg naar ons appartement. Je zult denken dat het druk was nu echter niet weten zaten van de 25 tafels met 3 tafels bezet. Nooit meer

14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Esperos is het beste restaurant in tigkaki , zeer vriendelijk personeel , heel erg gastvrij! De chef kwam bij ons aan tafel en vroeg waar we trek in hadden. Ik ben zelf ook kok en lust alles dus ik zei verras ons maar. Het eten was echt heerlijk , de eigenaar is ook chef kok geweest maar werkt al gastheer. Omdat we al vaker hadden geluncht en gedineerd hoefde we niet te betalen voor de strandbedjes. Echt een aanrader !!!

11 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een dagje genoten aan het strand en gegeten en gedronken.

De lunch was heerlijk, mager vlees dat heerlijk gekruid was. Grote portie die we niet geheel op konden.

Aanrader! Dagje strand op heerlijke strandbedjes, eten & drinken, schone wc dan is dit de plek.

Reizigers die Esperos bekeken, bekeken ook

In Esperos geweest? Deel je ervaringen!