26 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede tent heerlijke bbq en accurate bediening op het fraaie gili air. Ik nam de butterfish van de kaart. Die was fantastisch. Maar ook de anderen hadden complimenten. Kwaliteit is goed en de bediening ook. Veel variatie en een goede keuken . Pff veel woorden voor deze recentie nodig.

Verbleef: februari 2017, reisde met familie
12 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden eerst 2 nachten geboekt bij scallywags om daarna door te gaan naar Lombok! Deze plek beviel ons zo goed dat we 2 nachten hebben bijgeboekt. Mooie kamers met buitendouche, geen last van omgevingslawaai. Het ontbijt is wel 10min wandelen van de kamers maar je eet dan ook bijna op het strand. Lekker en verzorgd ontbijt en vriendelijk personeel.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
31 augustus 2016 beoordeeld

Na een lange reis door heel Java en Bali waren wij opzoek naar rust en luxe. Alles zat vol op Gilli Air totdat we informeerde bij het Scallywags restaurant. Zij namen ons mee naar deze geweldige plek. Het is geweldig schoon en de buiten douche is fantastisch. Het is niet direct gelegen aan het strand, waardoor je niet direct het mooiste uitzicht hebt maar wel van de rust kan genieten.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
22 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf op Gili Air hebben we hier 6 nachten geslapen.
Mooie ruime kamers die schoon zijn en goed schoon worden gehouden. Ook erg fijn dat er een privéterras zit bij de kamers. Zwembad is heerlijk om aan het einde van de dag nog even een paar baantjes in te kunnen trekken.
Het ontbijt is prima, je moet er alleen we ongeveer 10 minuutjes voor lopen omdat het op een andere locatie is.
Sanitair is top (douchen in de openlucht ) en het bed ligt erg goed. Goed gevulde minibar voor schappelijke prijzen.
Al met al een toprestaurant!

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
6 februari 2016 beoordeeld

op een fantastische plek op Gili Air, midden tussen de locals bevindt zich Scallywags Smugglers. Het hotel heeft een paar kamers en is helemaal nieuw. De kamer was goed, het ontbijt was ook prima, op 10 minuten lopen in de beach bar aan het strand. Een van de betere hotels op Gili. Handige bijkomstigheid is dat je als hotelgast een bedje op het strand krijgt.

Verbleef: augustus 2015