Manta Dive Gili Air Resort
  • Aan het strand
  • Gratis internet
FilterenAlle talen
21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Huisjes zien er schattig uit maar ik mis allereerst een Koelkastje. Met deze temperaturen is gekoeld drinken echt een must. Ze dwingen je eigenlijk om bij het restaurant ernaast koud drinken te kopen zo. Ontbijt vind ik ook niet echt super. Ze hebben zelf geen restaurant kunt 1 gerechtje uitzoeken bij het restaurant ernaast. Als je dus een hele dag vol gepland hebt en je goed wil ontbijten valt dat tegen. In de ochtend rond 7 uur beginnen ze al met duikflessen te slepen naast je huisje wat dus wel voor geluidsoverlast zorgt. Douche komt een zielig straaltje uit dus lastig haren wassen.
Bedden zijn wel heerlijk.
Als je niet komt om bij manta dive te duiken zou ik je zeker een ander resort aanraden.

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
Bob99962, Manager van Manta Dive Gili Air Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2017

Hi Nicky,

Thank you for taking the time to review us. Each review, both positive and negative helps us improve our customer service. I am glad to hear that you enjoyed you interactions with our hotel team. They are all highly professional and pride themselves in providing great experiences to all of our guests.

We are disappointed to hear that you did not enjoy the room amenities. Our luxury bungalows feature some of the items you were missing including a TV and mini fridge. Had you taken the time to inform our staff of your displeasure, we could have informed you of the rooms which would have better met your expectations.

The breakfast includes a choice of fresh fruit platter, juice, coffee, and a main breakfast meal of your choosing from our on site restaurant The Waterfront. Most customers find the breakfast more than filling, especially with a view of Mt Rinjani in the distance over the tranquil turquoise ocean.

Manta Dive is not just about diving, although with a name like “Manta Dive,” we obviously offer diving for our customers. If you had asked any of our staff about snorkeling locations, we could have guided you to some amazing sites. There is not reef everywhere around the Gilis, you need to know where to look. We have built 12 Biorocks out the front of Manta Dive which have formed a beautiful coral garden over the last 6 years. We are very proud of the diversity and abundance you can find there, it is disappointing you did not get to experience it.

We would just like to urge anyone staying with us in the future, that if you have any problems with the level of service to let us know as soon as you have can, preferably before leaving the resort. It is very important to us that we offer the best service we can to make your stay with us as enjoyable as possible.

We hope that these minor inconveniences did not spoil your stay on beautiful Gili Air. At least you had a good night’s sleep in our comfortable beds. Hopefully you will come visit us on another occasion and give us a second chance to make a better impression. Thank you again for taking the time to review your experience with us.

Manta Dive Team

18 september 2017 beoordeeld

3 nachten in een Sasak (traditioneel Lombok's huisje) was TOP. Kleine kamer maar dat is ruim voldoende - douche buiten wat ik persoonlijk een zeer leuke ervaring vind.
Het ziet er allemaal goed en verzorgd uit.
Het is eigenlijk een echt duikers verblijf maar voor ons was snorkelen voldoende ook dan kun je daar perfect verblijven. Verschillende instructeurs die NL, DUI, ENG en FR spreken. Het ontbijt is bij de de buren en ook zeer goed geregeld. De 'eigenaar' of manager is ook zeer spontaan en leuk. Het ontvangst was hartelijk en wist ook precies wie wij waren bij aankomst. Drankjes, eten (lunch/diner) kun je ook op rekening zetten en betalen bij uitchecken. Fiets huur bij de buren. Eventueel pinautomaat ligt op 75 meter. Al met al, wij komen zeker terug als wij wederom naar Gili Air gaan.

• Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
Bob99962, Manager van Manta Dive Gili Air Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 september 2017

Hallo Dustin,

De Gili eilanden staan bekend om hun rustige wateren met een grote onderwater bio diversiteit, goed voor beginnende.

Manta dive team.

Een TripAdvisor-lid
16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriend hebben we twee dagen bij manta dive overnacht. Wat een sfeertje daar!! Mooie kamer, mooi uitzicht en schoon. Ontzettend vriendelijke mensen die er werken. Een relaxed gevoel krijg je hier meteen. Toen op de weg naar onze volgende bestemming er iets niet goed ging met de boot mocht ik meteen de fiets van een medewerker meenemen en fietste een collega mee om het op te lossen. Top service!!!

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner

Hallo,

De Gili eilanden staan bekend om hun rustige wateren met een grote onderwater bio diversiteit, goed voor beginnende maar ook voor de ervaren duikers.

Als je graag terug komt voor plezier en meer duik ervaring, staan we graag klaar om al je vragen te beantwoorden.

Manta dive team.

22 augustus 2017 beoordeeld

Samen met mijn vriend heb ik 2 nachtjes in het hotel doorgebracht. De kamer was brandschoon en comfortabel. Een groot pluspunt vond ik het warme water, want een warme douche had ik lang niet meer gehad in Indonesië, en daarnaast de goed werkende, stille airco. Het enige minpunt wat ik kan bedenken, is dat er geen klamboe in de kamers hangt.

Het personeel ( van over de hele wereld!) spreekt vloeiend Engels en is zeer behulpzaam en vriendelijk. Ondanks hun professionele houding is de sfeer lekker informeel. Hierdoor voelde ik me gelijk thuis in het hotel.

Mijn vriend en ik hebben samen de introduction to scubadiving gedaan met instructeur Mari. Dit was eens super ervaring. Mari gaf professionele en duidelijke uitleg op een leuke manier. Hierdoor voelden mijn vriend en ik ons, ondanks de gezonde spanning, op ons gemak en hebben we genoten van onze eerste duik. Bedankt hiervoor!

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
Bob99962, Manager van Manta Dive Gili Air Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2017

Hallo,

Ons duik team staat garant voor hoge professionele begeleiding en bedankt dat het je is opgevallen dat onze instructeur Mari geduld heeft getoond om jou deze ervaring waar te maken. Ze heeft er ook van genoten jou te begeleiden en dat je heb kunnen genieten van de mooie onderwater wereld en te ervaren hoe het is als een duiker.

Met vriendelijke groet, Manta Dive Team.

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed, leuk, professioneel, clean.
Twee minpunten; geen/slecht WiFi, en zet alsjeblieft een Italiaanse espressomachine neer + Barista cursus!!! Gingen elke dag naar Thyme voor espressoverder.... prima!!

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie

Hallo, Hartelijk dank dat je even de tijd heb genomen voor je mooie review over ons duik ressort. We werken hard om onze hoge professionele standaarden te continueren en gebruiken graag jouw vriendelijke worden om deze standaarden verder te verbeteren.

Met vriendelijke groet, Manta dive team