“Heerlijke plek”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Heerlijke plek”
Beoordeeld op 5 juli 2016 voor een verblijf in Juli, 2016
personen vonden dit een nuttige beoordeling

We zijn 2 nachten verbleven in 1 van traditionele bamboe huisjes. Zeer vriendelijke Nederlandse eigenaresse en op maar 2 minuten lopen vanaf de haven en strand. Prima prijs en kwaliteit! Top!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
11 jul 2016
Dank je wel voor het geven van deze geweldige beoordeling.
Mijnerzijds wil ik jullie bedanken dat je mijn plek hebt uitgezocht en dat ik een steentje heb kunnen bijdragen, zodat jullie van jullie vakantie op gili Air konden genieten.
Tot Ziens en Vriendelijke Groet...Gertie
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Nacht
Week
Maand
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren