“lovely place”
Beoordeling van Pituq

Pituq
Geclassificeerd als nr. 4 van 152 Restaurants in Gili Trawangan
31 mei 2018 beoordeeld

De sfeer was gezellig en rustig. We waren met een groep meiden en we hadden veel gerechten met zijn allen gedeeld. Het eten was lekker en gezond en het personeel was attent.

17 maart 2018 beoordeeld

Ik was opzoek naar een plek waar ik bowls kon eten. Uiteindelijk kwam ik op deze plek terecht en het stel niet teleur. Verre van. Als je hier een grote Bowl vraagt, krijg je ook effectief een gigantische kom. Ik overdrijf niet. Het personeel is ook vriendelijk. Flexibel zijn ze wel niet met de bowls. Zo kan je bijvoorbeeld niet de ananas weglaten uit een recept en vervangen door iets anders.

5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is overheerlijk. Als lunch hadden we verschillende snacks gedeeld. Elk gerechtje was top! Dus als je de kans hebt om er te gaan eten, zeker doen.

4 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren een aantal dagen op Gili Trawagan en zijn hier wel dtie keer terug geweest. De eerste keer aten we de brushetta en de veggie dip met smoothies erbij. Alles was heerlijk. Een dag later kwamen we terug voor lunch. We hadden een wrap. Smaakte ook goed. Later nog eens terug gegaan. Echt alles smaakt er goed. De bediening is heel aardig. Er zijn weinig tafels, dus als het druk is kan het zijn dat je even moet wachten. Is het waard.

15 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een heel leuk eettentje. Goed vegetarisch eten, prettige bediening en niet dat toeristische gevoel dat je soms aan de kust op Gili T krijgt.

Reizigers die Pituq bekeken, bekeken ook

Gili Trawangan, Gili Islands

In Pituq geweest? Deel je ervaringen!