19 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten van de rust bij Desa Dunia. Perfecte bungalows, een mooi zoutwater zwembad, heerlijk ontbijten en dineren op het strand en met de fiets ben je zo in de drukte van het dorp. Fijn om de drukte weer te kunnen ontvluchten in dit heerlijke hotel. Het personeel is ontzettend vriendelijk en erg behulpzaam. Het enige mindere vonden we dat je niet zo de zee in kan lopen aangezien er veel koraal is aan het begin van de zee.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
26 oktober 2015 beoordeeld

Ik heb hier 4 nachten verbleven. Schitterend rustige plek met mooie huisjes. Zwembad heeft zout water....Vriendelijk personeel en heerlijk eten aan het strand.
Iedere avond ondergaande zon bekijken en wat wandelen. Er zijn geen geplaveide wegen, alles verhard en een natuurlijke opzet. Geen auto verkeer op het eiland. Vervoer/taxi per paard en wagen....Terug in de tijd...is genieten hier.
Voor deze streek zeker een luxe hotel. Geen hoogbouw, alleen huisjes van
natuurlijk materiaal.

Kamertip: Huisje zeezicht boeken
  • Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
6 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi resort aan het strand. Helaas kan je het water niet zo inlopen zonder waterschoentjes: Dat is echter het geval op het grootste gedeelte van het eiland. Villa's zijn mooi ingericht met 1 groot nadeel: geen warm water in de douche. Verder aardig en behulpzaam personeel( meeste spreken Engels). Lekker ontbijt aan het strand. Al met al heerlijke ervaring. Restaurant is aan de prijzige kant maar het eten is er zeer goed.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
17 augustus 2015 beoordeeld

Wij verbleven 2 dagen in dit fantastische hotel. Kamers heel net en verzorgd in Japanse stijl. Mooi zoutwaterzwembad voor bij laag water. Zeer leuk snorkelen net voor hotel alleen de toegang is wat moeilijker, vooral voor Kids. Op een gehuurde fiets ben je op 10 min op de strip via de paadjes. Fantastische bestemming. Jammer dat we niet langer konden blijven. Op Gili T hangt er een fantastische sfeer. Voor elk wat wils in dit kleine paradijs. Vriendelijk sfeer en leuk uitgaan aan democratische prijzen.

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
29 april 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi rustig resort, aan de rustige kant van het eiland, met 12 huisjes die prachtig authentiek zijn gebouwd en ingericht aan het strand. Donker hout met mooie zachte wit katoenen gordijnen. Heerlijk dat er geen gemotoriseerd vervoer toegestaan is op het eiland, dat maakt het verblijf nog paradijselijker. Al het vervoer gaat met paard en wagen of met de fiets (die bij het hotel gehuurd kan worden). Het eten is hier goed en de bediening zeer behulpzaam en vriendelijk. Ook wordt alles de hele dag bijgehouden en schoon gemaakt. Het strand is wit de zee, bij vloed, helder blauw. Je kunt er heel goed snorkelen, prachtig gekleurde vissen, turtles alles is hier te zien.
Snorkelgear kun je hier lenen, volgende keer neem ik surfsschoenen mee vanuit huis, bij eb loop je dan makkelijker de zee in. In een woord 'heaven on earth'.

Verbleef: april 2014