The Trawangan Resort(Gili Trawangan)
  • Inclusief ontbijt
Jambuluwuk Oceano Resort(Gili Trawangan)
  • Inclusief ontbijt
Les Villas Ottalia(Gili Trawangan)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 178 per nacht.

The Beach House Resort(Gili Trawangan)(Heel veel waar voor je geld!)
Scallywags Resort(Gili Trawangan)
  • Inclusief ontbijt
Pondok Santi Estate(Gili Trawangan)
  • Inclusief ontbijt
Kelapa Luxury Villas(Gili Trawangan)
11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is prachtig gelegen in een mooi aangelegde tuin met een 'hidden pool' halfweg domein en een groter landschapzwembad, gelegen aan het strand.
Voldoende ligbedden met kussen en handdoeken, ook op het strand. Rustig gelegen, maar dan toch weer direct in het bruisende centrum v Gili T. Heel vriendelijk onthaal en over vriendelijk personeel, snelle check in. Superior room is een hele grote kamer, onderaan de huisjes met een groot terras, en dankbaar in de schaduw. Ontbijt is ruim voldoende, al kan de locatie beter. Deze is volledig 'binnen' wat het tamelijk warm maakt. Presentatie van 'koud te presenteren' voeding kan 'mooier' of wat het nu is, in frigo met verschuifbare ramen.
Het hotel is een aanrader, ik vermoed dit het beste van het eiland is.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Mada M, General Manager van Hotel Vila Ombak, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2017

Dear miekedebruycker,
Thank you for sharing your feedback, we are happy to know that you were enjoyed your stay very much. We are looking forward to welcoming you back to our lovely resort very soon.

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij keken enorm uit naar onze trip naar de gili eilanden. Het hotel zelf is zeer goed gelegen, dicht bij het bruisende center. Aangekomen in het hotel na een lange vermoeiende tocht kregen we een gratis 'upgrade', want het was 13u en onze kamer was nog niet klaar. Wij waren helemaal blij! Achteraf gezien spijt dat we ja gezegd hebben. Ik had een superior lumbung geboekt en kreeg uiteindelijk een deluxe kamer. Deze kamer is zeer ruim en mooi, maar voor ons ontbrak er echt een terras... de andere kamers hadden een groot terras, een hangmat, ligbedden aan de kamers... wat hadden wij hier al snel spijt van!
Verder is het hotel mooi gelegen, tussen het groen met mooie zwembaden... personeel is vriendelijk en wie je ook tegenkomt ze zeggen allemaal goedendag. We hebben een zalige snorkeltrip via het hotel geboekt met een privé boot. Ondanks de wilde zee hebben ze ons veilig en wel weer op het land gekregen :)
Op dag 3 wouden we voorraan aan het hotel geld afhalen bij BNI (deze hoort bij het hotel want hun sticker plakt er op). helaas werd onze kaart ingeslikt door het toestel en werd het scherm zwart (hier kan het hotel uiteraard niet aan doen), dus ging ik naar de receptie vragen wat ze voor ons konden doen. Ze zeiden ons dat er slechts 1x per week iemand komt en dat was donderdag(het was zaterdag en we zouden maandag weer vertrekken op gili), waarop ik zei van dit is een probleem, dan kunnen wij verder op onze reis geen geld meer afhalen. Ze vertelden mij dat er een nummer op het toestel plakt waarnaar we kunnen bellen. Ik vraag of zij dit voor mij kunnen doen (Bellen zou heel duur zijn voor ons en ik kan de taal niet), maar krijg een resolute 'neen'. Voor mij is dit geen goede service van het hotel.

Ondanks deze kleine tegenvallers hebben we een aangenaam verblijf gehad. Weet niet zeker of ik bij een eventuele terugkeer weer dit hotel zou boeken.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven hier 4 dagen in een poolvilla. Mooi, maar uiteindelijk nooit gezwommen of gezeten bij de villa zelf. Je hebt nl geen uitzicht,( een afgesloten tuin) alleen geluid van de buren. Net Nederland dus en dat wilde wij niet ;-). Ontbijt is goed en uitgebreid. Zwembad met poolbar voldoende. Strandje ervoor ook oké maar niet idyllisch. De straat en de boten zorgen voor genoeg geluid en geur zullen we maar zeggen. Veel aziaten idd en Nederlanders. Sowieso os dit eiland voor ons niet een om terug te keren, veel te massaal en druk. Tip; reserveer een restaurant vantevoren want alle goede zitten snel vol.

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier een paar dagen geweest. Mooi hotel, leuke, schone kamers. Zowel bij het zwembad als op het strand voldoende bedden. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker.

Bij aankomst kregen we een upgrade aangeboden in het zusterhotel aan de andere kant van het eiland. Hier kun je de prachtige zonsondergang zien. Wij vonden het niet echt een upgrade. Kregen eerst een standaard kamer aangeboden. Echt minder dan geboekt. Daarna kregen we prachtige kamers. Na 1 nacht zijn wij toch teruggegaan naar dit hotel. Ligging is gezelliger en wij vonden de aankleding van het hotel leuker.

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is geen topklasse hotel zoals van de bekende ketens. Maar wel uitstekend hotel. Hotel bestaat uit verschillende bungalows en huisjes. Wij hadden een family bungalow. Erg groot met een enorm bed. Verder mooie badkamer met buitendouche. Hotel heeft twee zwembaden. Kleine zwembad is wat rustiger. Hotel ligt net aan het einde van de drukke straat op Gili. Het strand is met veel dood koraal en stenen. Dus waterschoentjes zijn echt nodig.
Hotel heeft veel faciliteiten. Voor weinig geld huur je een fiets om het eiland over te gaan.
Wij zijn met de speedboot van het hotel doorgegaan naar Lombok. Direct vanaf het hotel in 15 minuten aan de overkant. Ideaal. En weg van de hectiek bij de grotere boten in het centrum (en zonder cidomo).