30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De tweede keer dat ik hier kwam.
Schoon, goede bedden, rustig, aan strand bij de schildpadden, goede snorkelplek. en heel aardig en goed personeel. Ook de manager is heel vriendelijk en behulpzaam.
De eerste keer dat ik hier kwam was er nog een restaurant op het strand, maar dit jaar zijn alle gebouwen op het strand van het hele eiland afgebroken. Nog wel ligbedden op het strand en wat tafeltjes en stoeltjes, zodat je evengoed op het strand kan eten.

Verbleef: juli 2017, reisde alleen
30 mei 2017 beoordeeld

Wij hebben een fantastische tijd gehad in het Vamana resort. Naar horen zeggen was dit ook het mooiste hotel op Gili Trawangan. Mooi stukje strand voor de deur zonder boten, schildpadden recht voor de deur en vissen. Ontzettend vriendelijk personeel, willen alles voor je doen en zijn gezellig. Hotelkamer was schoon en ontzettend mooi. Prijs en kwaliteit verhouding is gewoon perfect. Ligging in het minder drukke gedeelte dus geen last van geluidsoverlast en alles is prima lopend te doen.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
6 oktober 2016 beoordeeld

Heerlijke tijd gehad in dit resort. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Grote schone kamer en een goed ontbijd. Het resort ligt aan het strand en het ontbijd wordt daar ook geserveerd. Hotel heeft een privé strand en hier kan je geweldig snorkelen, de schildpadden kwamen daar zelfs langs zwemmen.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
28 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Volgende keer zou ik hier weer heengaan; de ligging is ideaal, de kamers zijn top en je ligt heerlijk aan het strand waar je voor de deur kunt snorkelen en zeeschildpadden kunt zien. Vooral 's ochtends zijn ze dicht bij de kust, dan is het vloed. Neem wel echt waterschoenen mee.
4 sterren, want ontbijt is niet heel uitgebreid en de handdoeken op het strand en strandbedjes zijn aan vervanging toe. Verder alles echt top!!!!

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
24 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader als je net even rustiger wil zitten met je hotel, maar met 5 min loop je naar het drukke gedeelte met veel restaurantjes en barretjes. Er zijn ook fietsen te krijgen voor een schijntje. Dat hebben wij 1 dag gedaan om de sunset in het zuiden van het eiland te bekijken. Echt een aanrader en daar is ook de bekende schommel.

Verder is het personeel zo dienstbaar, alles wordt voor je geregeld en zijn allemaal jonge jongens die een praatje met je maken. Vonden wij erg leuk!

Hotel ligt aan het strand dus elke dag ontbijt met uitzicht op zee, heel idyllisch! Voor het hotel kan je snorkelen en elke dag zie je wel schildpadden. Tip op Gili, ga duiken, je ben met 10 min op je duikplaats en er zijn veel verschillende plaatsen.

1 puntje om te verbeteren is het aanbod van het ontbijt, maar alle soorten eieren zijn te bestellen.

Verbleef: september 2015, reisde met een partner