Les Villas Ottalia
The Trawangan Resort(Gili Trawangan)
US$ 104*
  • Inclusief ontbijt
Sunset Palms Resort(Gili Trawangan)
US$ 131*
US$ 126*
  • Inclusief ontbijt
Jambuluwuk Oceano Resort(Gili Trawangan)
US$ 77*
US$ 57*
  • Inclusief ontbijt
Hotel Vila Ombak(Gili Trawangan)
US$ 179*
Wilson's Retreat(Gili Trawangan)
US$ 102*
US$ 85*
  • Inclusief ontbijt
Pesona Beach Resort & Spa(Gili Trawangan)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 63*
US$ 59*
Marygio Resort(Gili Trawangan)
TripAdvisor
FilterenAlle talen
7 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier 5 dagen geweest omdat dit hotel goed aangeschreven stond op TripAdvisor.

Pluspunten:
- Huisjes zien er leuk uit
- Je kunt voor een prima prijs een zwembad bij je huisje hebben
- Je kunt fietsen lenen, alleen ze zijn erg oud en ze hebben niet genoeg dus op=op.

Nadelen:
- Op de dag van aankomst bleek na een half uur in ons huisje de airco niet te werken, personeel wist dit maar er was geen ander huisje beschikbaar. We zijn om 12:00 naar het strand gegaan en het zou geregeld worden. Toen we om 19:00 terugkwamen was er nog niks geregeld, misschien zou het gemaakt worden was het antwoord. Toen er iemand was wezen kijken en de airco het niet deed, wilde ik gaan douchen om af te koelen. De douche bleek onder stroom te staan!! Uiteindelijk deed de airco het wel soort van, na een paar keren zeuren bij de receptie. De generator valt vaak uit en de huisjes zijn niet dicht, blijft dus heet.
- De housekeeping is niet optimaal. Zo rook de douche naar kattenpis, wc was vol vieze vlekken en hebben we in 5 dagen tijd 2x mee gemaakt dat de kamer niet was schoongemaakt, ondanks bordje opgehangen + alle handdoeken op de grond zoals het hotel had gevraagd.
- Naast het resort wordt er afval verbrand. Ik dacht dat dat wel zou meevallen maar de stank is enorm! Het is erg zonde dat dit gebeurd.
- Het zwembad bij het huisje was heerlijk koel, alleen slecht onderhouden en erg smerig.
- Het personeel stoort je erg vaak en dit geeft geen relaxed gevoel. Je hoort veel "excuse me... excuse me.." In 5 dagen hebben we 2x per dag personeel aan de deur kwamen en deze klacht hoorde van meerdere gasten.
- Ondanks dat we wisten dat dit hotel in het midden van Gili T ligt, is achteraf gezien de ligging verre van optimaal. Er zijn heel veel leuke en mooiere resorts aan de zuidkant van Gili (dichtbij het centrum en van de drukte weg), er is echt geen reden waarom je voor dit hotel zou kiezen.

Kortom: zware tegenvaller en geen aanrader!

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
BahasaManagement, Responsable relations publiques van Les Villas Ottalia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 januari 2017

Dear Fiona,

Thank you very much for taking the time to share your experience !

We apologize for the cleanliness , we'll try to understand what happened - next time, do not hesitate to tell us during your journey so that we can try to deal with it.

Regarding the AC, we are very surprised and so sorry !

We hope to see you again in best conditions :)

5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi hotel in eco sfeer. Leuke houten huisjes met klein eigen zwembad. Mooi zandpaadjes tussen de huisjes met pergola's van bloemen. Heerlijk verblijf hier gehad. Prettig vriendelijk personeel. Heel aardig ontbijt. Je kan merken dat toezicht v fransen lekkere croissants en chocoladebroodjes levert. Aanrader!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
BahasaManagement, Responsable relations publiques van Les Villas Ottalia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 januari 2017

Dear Guest,

We're so happy that you loved your stay here, we've done everything for you to have a great time in Gili Trawangan. Thank you very much for taking the time to share your experience !

We hope to see you again in our "paradise" :)

30 mei 2016 beoordeeld

Het resort ziet er erg mooi uit! Wel kwamen we er achter dat niet alle villa's dezelfde grootte hebben. We hebben een deluxe 1 bedroom villa geboekt en diegene die we kregen was echt klein. Na een navraag bij de receptie kregen we een villa die 3 x zo groot was, maar ook een deluxe 1 bedroom villa is. Er zit dus aardig wat verschil in dezelfde soort villa's die voor dezelfde prijs verhuurd worden. Gelukkig waren ze erg vriendelijk en kregen we de grotere villa. We verbleven er immers 8 nachten en vonden wat extra ruimte wel lekker.

Met de gekregen fiets ben je in 5/10 minuten aan het strand en bij de drukke boulevard. Helaas krijg je geen snorkelset wat wel in de booking staat.

Het enige vervelende aan de locatie vonden wij de omroepinstallatie die meerdere keren per dag het gezang uit de moskee nadoen. Dit is redelijk vals en heel dicht bij. Best vervelend om 5 uur in de ochtend. Maar met oordoppen in is het prima te doen:) Daarnaast is de omgeving rondom het resort niet heel erg mooi. Veel rotzooi en vervallen huisjes. Het resort is wel prachtig groen en schoon..

Kortom een prachtige locatie ver van de drukte. Binnen 10 minuten ben je aan de noord of zuidkant. Let op dat je bij aankomst wel een paard en wagen moet gebruiken om met je koffers bij het resort te komen, omdat het anders wel een half uur lopen is.

Kamertip: Villa 8 is wat ons betreft één van de beste Deluxe 1 bedroom villa's
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
BahasaManagement, Responsable relations publiques van Les Villas Ottalia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 januari 2017

Dear Michael,

We're so happy that you likedyour stay here, we've done everything for you to have a great time in Gili Trawangan. Thank you very much for taking the time to share your experience !

Concerning the noise of the mosque, we're sorry for this, it's part of the local culture here...
However, we hope you enjoyed your stay here ! :)

We hope to see you again !

16 mei 2016 beoordeeld

Na een 2-daagse trekking naar Mt. Rinjani kwam deze plek op het juiste moment. Een heerlijke oase van rust. Je eigen huisje aan het zwembad is precies wat je nodig hebt. Een mooie en schone badkamer en een lekker bed met klamboe en airconditioning. Het zwembad, met zout water, is onwijs groot. Na een dag vol zon niet heel verkoelend meer, maar toch lekker om aan te liggen. We hebben na 2 nachten ervoor gekozen om er nog 3 nachten aan vast te plakken, omdat het zo'n fijne plek was. Er zit ook een restaurant bij met lekker eten en die ook serveren bij je bedje aan het zwembad. Wifi werkte alleen erg slecht. Al met al een aanrader!

• Verbleef: Januari, 2016, reisde met een partner
11 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden een private villa. Zeer rustige omgeving. Op 10 min lopen van het strand in het noorden. Dit was wel het strand met aangespoeld koraal. Stand zuid oosten is veel fijner. Witte zandstranden met blauw water. Dit was 12 minuten fietsen max. Fiets afstanden zijn heel goed te doen. Eiland om je helemaal terug te trekken en te relaxen. Snorkelen is tof om te doen. Restaurant van het Hotel heeft heerlijk eten. Boottocht om er te komen vanuit Bali is wel een tochtje, maar dat is het zeker waard. Zijn hier 2 nachten gebleven, maar 1 of 2 nachten langer zou ook ideaal zijn.

Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner