Jambuluwuk Oceano Resort(Gili Trawangan)
  • Inclusief ontbijt
The Trawangan Resort(Gili Trawangan)
  • Inclusief ontbijt
Les Villas Ottalia(Gili Trawangan)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
The Beach House Resort(Gili Trawangan)(Heel veel waar voor je geld!)
Scallywags Resort(Gili Trawangan)
Orbitz.com
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 170 per nacht.

Pondok Santi Estate(Gili Trawangan)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Vila Ombak(Gili Trawangan)
  • Zwembad
Kelapa Luxury Villas(Gili Trawangan)
29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 15 min. lopen vanaf het drukke centrum zit je in het noorden van het eiland bij oasis! Maar met een fietsje trotseer je de stoffige en hobbelige wegen en ben je overal zo! Superleuk!
De kamer is lekker groot, net als het bed, groot en slaapt heeeeeerlijk!
De service is top! Ontbijt is heerlijk en ruim, in de middag is er koffie/thee met cake en je kan bij de bar wat drinken of wat eten. (Wel superlekker overigens)
Sukri maakt graag een lekkere cocktail voor je met een klein dansje :)
Via tips van Mark en Aya een snorkeltour gedaan, aanrader! En ook de laundry service is top!
Conclusie, superleuk en cozy hotel waar je direct thuisvoelt door de leuke staff!

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
OwnerOasis, Owner van Trawangan Oasis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2017

Thank you so much for your kind words! Our team tries hard to give guests a nice stay at our hotel.

24 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst kregen we een welkomstdrankje wat al heel aardig was. We kregen ook informatie over het eiland en wat waar te doen was. Al het personeel is heel vriendelijk en vrolijk en vinden het super leuk om je indonesische woordjes te leren. Als je vragen hebt of de weg wilt weten laten ze het je dolgraag zien. Bij het zwembad liggen handdoeken die je voor het zwemmen kunt gebruiken, wat ideaal is als je backpackt met maar 1 of 2 handdoekjes. Top service hier!

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Mark W, Owner van Trawangan Oasis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 februari 2017

Thank you so much for your kind words! I'll pass them onto our staff!

12 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Drie nachten geslapen in het goed verzorgde Trawangan Oasis. De ligging van het hotel is aan de noordkant, landinwaarts. Verwacht wanneer je de poort uitloop dus niet direct op het drukke stuk van Gili-T te staan maar een wat lokale sfeer. Met fietsen (te huren bij hotel) is dit echter zo opgelost. Erg vriendelijk personeel, royaal ontbijt en een kleine kaart voor wat hapjes en drankjes.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Mark W, Owner van Trawangan Oasis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 oktober 2016

Thank you so much for your kind words and taking the time to review our hotel!

27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een aanrader voor je verblijf op Gili Trawangan. Het ligt een stukje bij het centrum vandaan, maar wel lekker rustig. Met de fiets ben je er zo. Deze verhuren ze voor 40.000 rp per dag. Ontvangst was heel vriendelijk. Wij hadden bungalow nr. 1, een heel groot bed, minibar en een douche in de buitenlucht. Het zwembad is perfect! Ik vond het ontbijt een beetje tegenvallen.

Ik was ziek tijdens ons verblijf bij Trawangan Oasis. Ze hebben ons zo goed geholpen, van medicijnen en thee tot massageolie en het regelen van de boot terug naar bali. Ze vroegen steeds hoe het ging en of we nog iets nodig hadden. Heel vriendelijk en ze wilden je overal mee helpen. Bedankt Trawangan Oasis!

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Mark W, Owner van Trawangan Oasis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2016

Thanks for your kind words and I will pass them onto the staff. Thanks for your feedback on the breakfast menu and we are constantly trying to improve this to suit all guests tastes. Hope to see you again too!!

21 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben t heerlijk gehad bij Oasis. Een eigen huisje op een kleinschalig rustige resortje. Twee vriendelijke dames die direct bij aankomst goede tips en info geven. Ze willen t je helemaal naar de zin maken. Op de fiets kom je zo in t gezellige centrum!

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner

Thank you so much for your kind words and I will pass onto our hardworking Managers Aya and Silvana.