“Prima hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Trawangan Oasis
Beoordeeld als nr. 10 van 179 B&B's / pensions in Gili Trawangan
30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst een paardentaxi genomen. Het hotel ligt op 2 km van de haven, met koffers tever om te lopen. De wegen zijn niet heel goed. Hotel ligt op 150 meter van het strand. Het drukke/gezellige gedeelte ligt op 10 minuten fietsen. We hebben het het hotel fietsen gehuurd. De weg naar het hotel is grotendeels verlicht. Hotelkamer prima, niet heel luxe maar netjes. Wij hadden een hele kleine kluis. Water in de douche is een zachte/kleine straal. Niet heel prettig. Bij het hotel niet veel ligbedden maar overdag waren er weinig mensen bij het zwembad dus hadden plek. Ontbijt mag je uitzoeken van de kaart. 1 gerecht per persoon. Kamer wordt niet dagelijks automatisch schoongemaakt. De vragen dagelijks aan je of de kan er schoongemaakt moet worden. Personeel erg vriendelijk, doordat het een kleinschalig hotel is, is het allemaal wat persoonlijker.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner
OwnerOasis, Owner van Trawangan Oasis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2017

Thank you for taking the time to review our hotel and offering some really helpful suggestions where we can improve. Thanks for you visit.

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 15 min. lopen vanaf het drukke centrum zit je in het noorden van het eiland bij oasis! Maar met een fietsje trotseer je de stoffige en hobbelige wegen en ben je overal zo! Superleuk!
De kamer is lekker groot, net als het bed, groot en slaapt heeeeeerlijk!
De service is top! Ontbijt is heerlijk en ruim, in de middag is er koffie/thee met cake en je kan bij de bar wat drinken of wat eten. (Wel superlekker overigens)
Sukri maakt graag een lekkere cocktail voor je met een klein dansje :)
Via tips van Mark en Aya een snorkeltour gedaan, aanrader! En ook de laundry service is top!
Conclusie, superleuk en cozy hotel waar je direct thuisvoelt door de leuke staff!

Verbleef: Juli, 2017, reisde met vrienden
OwnerOasis, Owner van Trawangan Oasis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2017

Thank you so much for your kind words! Our team tries hard to give guests a nice stay at our hotel.

24 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst kregen we een welkomstdrankje wat al heel aardig was. We kregen ook informatie over het eiland en wat waar te doen was. Al het personeel is heel vriendelijk en vrolijk en vinden het super leuk om je indonesische woordjes te leren. Als je vragen hebt of de weg wilt weten laten ze het je dolgraag zien. Bij het zwembad liggen handdoeken die je voor het zwemmen kunt gebruiken, wat ideaal is als je backpackt met maar 1 of 2 handdoekjes. Top service hier!

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Mark W, Owner van Trawangan Oasis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 februari 2017

Thank you so much for your kind words! I'll pass them onto our staff!

12 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Drie nachten geslapen in het goed verzorgde Trawangan Oasis. De ligging van het hotel is aan de noordkant, landinwaarts. Verwacht wanneer je de poort uitloop dus niet direct op het drukke stuk van Gili-T te staan maar een wat lokale sfeer. Met fietsen (te huren bij hotel) is dit echter zo opgelost. Erg vriendelijk personeel, royaal ontbijt en een kleine kaart voor wat hapjes en drankjes.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
Mark W, Owner van Trawangan Oasis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 oktober 2016

Thank you so much for your kind words and taking the time to review our hotel!

27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een aanrader voor je verblijf op Gili Trawangan. Het ligt een stukje bij het centrum vandaan, maar wel lekker rustig. Met de fiets ben je er zo. Deze verhuren ze voor 40.000 rp per dag. Ontvangst was heel vriendelijk. Wij hadden bungalow nr. 1, een heel groot bed, minibar en een douche in de buitenlucht. Het zwembad is perfect! Ik vond het ontbijt een beetje tegenvallen.

Ik was ziek tijdens ons verblijf bij Trawangan Oasis. Ze hebben ons zo goed geholpen, van medicijnen en thee tot massageolie en het regelen van de boot terug naar bali. Ze vroegen steeds hoe het ging en of we nog iets nodig hadden. Heel vriendelijk en ze wilden je overal mee helpen. Bedankt Trawangan Oasis!

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
Mark W, Owner van Trawangan Oasis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2016

Thanks for your kind words and I will pass them onto the staff. Thanks for your feedback on the breakfast menu and we are constantly trying to improve this to suit all guests tastes. Hope to see you again too!!

21 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben t heerlijk gehad bij Oasis. Een eigen huisje op een kleinschalig rustige resortje. Twee vriendelijke dames die direct bij aankomst goede tips en info geven. Ze willen t je helemaal naar de zin maken. Op de fiets kom je zo in t gezellige centrum!

Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner

Thank you so much for your kind words and I will pass onto our hardworking Managers Aya and Silvana.

30 november 2015 beoordeeld

We hebben hier een meer dan heerlijk verblijf gehad. Het resort is ruim en groen opgezet, de kamers zijn luxe, nieuw en comfortabel. Het zwembad en de tuin zijn heerlijk. De eigenaar en het personeel zijn super vriendelijk en behulpzaam.
Wij vomden de locatie heerlijk, niet in de drukte (10 minuten fietsen naar het drukke gedeelte) maar wel dichtbij het strand en wat fijne restaurantjes aan de noordkant van het eiland. Bij het Franse restaurant hebben ze ook goede koffie. Dat is het enige wat ontbreekt bij Oasis. Verder niets dan lof!

• Verbleef: November, 2015, reisde met vrienden
Mark W, Owner van Trawangan Oasis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2016

Thank you so much for taking the time to review our hotel. I'm happy to tell you we have a coffee machine!

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Gili Trawangan bekeken
The Beach House Resort
nr. 17 van 179 in Gili Trawangan
472 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Trawangan Oasis geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Trawangan Oasis

Adres: North Beach Gili Trawangan, West-Nusa Tenggara 83352, Indonesië
Locatie: Indonesië > West-Nusa Tenggara > Lombok > Gili Islands > Gili Trawangan
Voorzieningen:
Gratis ontbijt Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 10 van 179 B&B's / pensions in Gili Trawangan
Prijsklasse: € 25 - € 91 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2 ster(ren) — Trawangan Oasis 2*
Aantal kamers: 17
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, Asiatravel.com Holdings en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Trawangan Oasis met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Trawangan Oasis Hotel Gili Trawangan

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?