Beoordeeld op 31 oktober 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel, mooie plek, goed eten en vriendelijk personeel. Ik heb ook een yoga les gevolgd, top! En de bungalows zijn heel fijn.Het enige nadeel is de drukte, hebben wij tijdens onze reis niet eerder meegemaakt (reizen niet in het hoogseizoen). Daardoor was ons bezoek aan Gili Meno minder idyllisch dan verwacht. Wij vonden het ook leuk om aan de andere kant van het eiland de zonsondergang te bekijken. Daar hing wel een leukere sfeer die wij meer hadden verwacht bij dit eiland (minder massaal).

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 oktober 2017 via mobiele applicatie

Toen wij er waren was het hotel goed bezet. Veel reizigers bezoeken dit hotel vanwege de ligging aan het strand. Veel srtandbedjes. De kamers uitstekend. Personeel was in onze ogen niet altijd even vriendelijk. Het was net of ze de vele toeristen een beetje zat waren. Het dinner (op het strand) was perfect. Het ontbijtbuffet viel tegen. Matige keus en werd slecht aangevuld. Ook duurde het lang voor er nieuwe schone ontbijtborden werden gebracht.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 september 2017 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel waar wit de hoofdkleur is. De bungalows liggen kort bij het mooie strand waar het water zeer warm is en je je in een aquarium waant.
Als je toekomt in de kleine 'harbour', moet je naar rechts en na een kleine 10' stappen ben je er. Je kan ook gebruik maken van de lokale paardentaxi maar weet dat ze veel te veel vragen 100.000 rp) maar dan nog is dit geen dooddoener.
Eten in hotel is zeer goed, 's avonds voorzien ze een romantisch kader langsheen het strand met de nodige verlichting.

Ook een leuk idee als je daar bent: Ana Warung op een steenworp van het hotel.

Ah ja... schoentjes voor in de zee zijn een aanrader tegen de koraalresten en zee-egels. Beiden ongevaarlijk maar vervelend.

Nog iets!! Vroeg in de ochtend en 's avonds kan je zeeschildpadden spotten voor het hotel!! Echt niet ver in het water zie je ze. Blijkbaar worden de eieren daar gelegd voor het uitbroeden (van de andere kant van het eiland) en komen de vrij tamme schildpadden daar elke dag terug. Echt tof!!

Beoordeeld op 26 september 2017 via mobiele applicatie

Als je aankomt op het resort denk je dat je in de hemel bent aangekomen. Een prachtig wit strand, palmbomen en helder blauw water. Dit zijn dan ook de grootste pluspunten van het resort. Het eten en de kamers/huisjes zijn niet veel bijzonders. Wel vonden we het bed lekker liggen in het Seri resort. Ook is de bediening heel vriendelijk.

Beoordeeld op 21 september 2017 via mobiele applicatie

Het Seri Resort is een betrekkelijk groot resort op een klein eilandje. De verwachting van totale rust maakte het daarom niet waar. Het is net iets te druk, waardoor je tijdig een strandbedje moet innemen, in een drukke ontbijtzaal zit en dat was niet helemaal wat wij - wellicht naïef - op zo een klein eiland hadden verwacht.

Positief: erg goed vegan restaurant met prachtige yoga zaal, goede massages en vriendelijk personeel. De organiseerde snorkel trip was een absolute aanrader (zwemmen met turtles, wie wil dat niet).

Negatief: informatie email ontvingen wij pas achteraf. Veel kleine gebreken (water tijdelijk op uit kraan en douche, airco en elektra vallen soms uit, etc.) houd hier rekening mee.