“Super gezellig, eten Ok ”
Beoordeling van We'Be Cafe

We'Be Cafe
Geclassificeerd als nr. 12 van 39 Restaurants in Gili Meno
Keukens: Indonesisch
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
24 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier een stop gemaakt om te lunchen. Het eten was Ok maar niet heel speciaal. Op de kaart staat van alles van Indonesisch tot pizza. Het uitzicht is bijzonder, het was leuk dat de manager aan het jammen was met andere locals. Erg gezellig, zelfs mijn dochter van 6 jaar kreeg een gitaar om mee te spelen. Super vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: april 2017

19 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kan je heerlijk in zitzakken een coctailtje drinken en naar de zonsondergang kijken!! Leuk personeel en heerlijke coctails!

Datum van bezoek: oktober 2016
13 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas moet ik zeggen dat ik dit graag een -5 zou willen geven mocht dat bestaan.
Als je het eten besteld moet je ongeveer een uur wachten voordat het op tafel staat. Omdat we deze tijd niet hadden ivm een snorkeltour hebben we het personeel 3 keer vriendelijk gevraagd en uitgelegd of het misschien iets sneller kon. Dit beloofde ze meermaals maar werd niet nagekomen. Uiteindelijk kwam er na een uur 1 sandwich op tafel met half gebakken friet welke in een olie plas dreven. De sandwich zelf ging al was deze zeker niet rijkelijk belegd en half gebakken. Mijn maaltijd is helemaal nooit gekomen dus ik ben met een lege maag weer aan boord gegaan.
Bij het afrekenen hadden ze geen geld terug waarop WIJ het maar naar boven moesten afronden. Geen drankje van het huis zelfs geen kleine sorry. Zwaar asociaal! Ik zag dat meerdere mensen dit probleem hadden en met hun pannenkoek opgerold maar snel terug naar de boot liepen om op tijd te zijn en toch wat eten in de maag te hebben. Jammer!

Datum van bezoek: augustus 2016
24 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk is om hier een uur voor zonsondergang te gaan zitten. In een zitzak of op een bedje te chillen in afwachting van de zonsondergang.
Lekker met een cocktail of een bintang.

Daarna kan je lekker een bbq gerecht of iets anders van de kaart bestellen.
Het eten smaakte top!

Personeel was heel vriendelijk.

Alles was top en dat maakt de Gili-beleving compleet. Het vuurwerk en de vallende sterren wekten ook niet tegen ;).

We gaan morgen weer.

Datum van bezoek: juni 2016
10 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan hier heerlijk aan het strand eten, maar de pasta die ik had besteld was niet echt heel lekker. Ook duurde het enorm lang voordat we onze bestelling kregen.

Datum van bezoek: januari 2016

Reizigers die We'Be Cafe bekeken, bekeken ook

Gili Meno, Gili Islands

Gili Meno, Gili Islands

In We'Be Cafe geweest? Deel je ervaringen!