“Teleurstellend”

BiBi's Cafe
Geclassificeerd als nr. 11 van 39 Restaurants in Gili Meno
Keukens: Italiaans
28 januari 2017 beoordeeld

Vijf grote besteld. Die waren ongevraagd gemarinerd met niet mijn smaak saus. Bediening wel aardig. Hun bungalows op een andere locatie zijn erg mooi

Datum van bezoek: januari 2017

25 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De pizza was gewoon ok, uit een houtoven. Aardige bediening die om 9 uur bereid was twee pizza's te maken. Ben ik trouwens de enige die Gilli Meno een vies eiland vindt? Het stikt er van de vliegen en overal ligt rommel!

Datum van bezoek: juli 2015
27 december 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Het regende dus echt een gezellig sfeertje was er niet echt aangezien we onder een grote overkapping zaten. Wij zijn beide dol op pizza's en hadden dit al een tijdje niet gegeten dus we keken er echt naar uit.
Toen we onze pizza's kregen vanuit de steenoven waren we echt verrast, , wat een heerlijke pizza's zeg!! Wij gaan hier zeker nog vaker eten!! Het mannetje dat ons bediende was ook erg vriendelijk.

3 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de lovende beoordelingen verwachtten we iets erg lekkers. Echter was het in het beste geval matig te noemen. Garlic Bread was een toast met enorm veel ongebakken knoflook. De ene pizza was half rauw en de basis van de pizza's zelf, het deeg, was zeer slecht wat ze probeerden te verhullen met veel beleg erboven op te doen. Wat de pizza nog wel redelijk maakte.

7 oktober 2013 beoordeeld

De pizza's die je er kan eten zijn super lekker. De bediening is onwijs vriendelijk en de prijs van het eten ligt rond de 3a4 euro per gerecht! De plek is mooi aan het water! Al met al een leuk familie restaurant die zeker Een bezoek verdient als je op
Meno bent( wij zaten er elke dag uiteindelijk)

Datum van bezoek: oktober 2013
    • Sfeer

Reizigers die BiBi's Cafe bekeken, bekeken ook

Gili Meno, Gili Islands

In BiBi's Cafe geweest? Deel je ervaringen!