“Lunch, diner & personeel echt top!”

MAHAMAYA Gili Meno Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 38 Restaurants in Gili Meno
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn er gistermiddag geweest voor onze lunch. Hadden beide pasta en was erg lekker. Personeel was echt ontzettend vriendelijk. Hadden gelijk voor ‘s avonds gereserveerd om 17.30, zodat we de zonsondergang konden kijken. Voor-, hoofd- én nagerecht was heerlijk!! Dat maak je niet vaak mee. Daarnaast het lieve personeel en de prachtige zonsondergang. Het was echt top. Wij komen zeker nog een keer terug!

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige zonsondergang.
Erg romantische plek. Vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Een niet te uitgebreid menu, maar wel met veel lekkers.

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is relatief prijzig. Maar als je het omrekent naar euro's valt het nog steeds mee. We waren de plakkende wiebelige bamboo tafels en het matige eten zat en hebben ons op een avondje luxe getrakteerd. 's avonds wordt alles mooi aangekleed. De bediening is vlot en vriendelijk. Het eten verrukkelijk. De kaart bood die avond curry's, vis en lokale gerechten. Wij hadden een garnalencurry en vis genomen. Wil je graag vooraan bij het water zitten met je voeten in het zand dan kun je het beste vooraf reserveren. Besef wel dat je dan dus ook in de wind zit. Wij zaten op de veranda, uit de wind met een normale vloer ons. Een aanrader!

5 juli 2017 beoordeeld

Beste restaurant op het eiland, met super bediening! Wij hebben hier heerlijk en romatich gegeten op het strand.

13 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier onze Indonesië trip afgesloten. Een erg sfeervolle en romantische plek. Je eet letterlijk aan het water op het strand. Lekker eten en vriendelijk attente bediening.

Reizigers die MAHAMAYA Gili Meno Restaurant bekeken, bekeken ook

Gili Meno, Gili Islands

In MAHAMAYA Gili Meno Restaurant geweest? Deel je ervaringen!