3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange boottocht aangekomen op het eiland meno. Uiterst vriendelijk ontvangen door de manager zelf( spreekt meer talen dan de vingers op je handen) Uitleg gekregen over het eiland onder het genot van een drankje.
Wij hadden 2 bungalowtjes naast elkaar! Jammer dat heel de dag de koetsjes voor je deur staan waardoor je eigenlijk geen gebruik kan maken van de leuke “tempeltje” omdat je dan te kijk ligt!
Het eten is voortreffelijk; een aanrader is de bbq en laat je dan verrassen door allerlei keuzes van de kok! Zalig!
Ook het ontbijt, keuzes uit zoveel lekkers, wordt heerlijk geserveerd op je eigen terras! Geen buffet dus en dat was echte luxe!
Kom één keer vroeg je bed uit, trek de gordijnen open en geniet van de prachtige zonsopkomst ! Zoveel kleuren, prachtig!
Ons verblijf was geweldig , echter hopen we dat de nieuwe vriendelijke manager karma reef naar een mooier level kan trekken!
Hat was bv jammer dat de enige 6 ligbedden waren gesitueerd op een voormalige plek van een huisje of iets dergelijks, wat was weggehaald en hier en daar de restanten nog aanwezig waren!
Het hele terrein kan wel, naar onze mening, opgeruimder en schoner worden gemaakt! Dit doet echt afbreuk aan het bounty gevoel!

Verbleef: april 2018, reisde met familie
Karma_Resorts_Group, General Manager van Karma Reef, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Hallo Ank W,
Hartelijk bedankt dat U ons resort heeft gekozen tijdens uw verblijf op Gili Meno.
We stellen uw loof over onze keuken zeer op prijs en we zijn blij te horen dat uw ervaring algemeen positief was.
Het spijt ons voor de "look" van ons strand, jammer genoeg hebben de dag voor uw aankomst tenten moeten weghalen en waren we nog niet klaar met de opkuis.
We hopen dat U voor uw volgende reis in de Gili eilanden nog eens ons hotel zal kiezen. Ons restaurant en het strand krijgen in mei en juni een grote uplift en het zal nog beter zijn dan wat U heeft ervaren.
Manuel

16 februari 2018 beoordeeld

genieten en genieten is de boodschap prachtige locatie met een buitengewoon vriendelijke gezellige sfeer niets moet alles mag, een echte aanrader wij komen zeker terug en dan met de volledige familie incl kleinkindjes

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie
Karma_Resorts_Group, General Manager van Karma Reef, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 februari 2018

Beste Liefbessems,
Bedankt dat U Karma Reef heeft gekozen voor uw familie vakantie in de Gili eilanden. We zijn heel blij te horen dat U met volle teugen heeft genoten van uw verblijf.
Met plezier verwelkomen we de ganse familie voor uw volgend bezoek.
Gili Meno is een perfecte vakantieoord voor families met kleine kinderen daar er geen gevaar is met verkeer of grote golven in de zee zoals in Bali.
Manuel

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn tijdens onze honeymoon bij veel plekken geweest om te eten, maar deze sprong er toch wel bovenuit! Heerlijke gerechten en verse producten vanaf de bbq of uit de keuken, heerlijk! Ook het personeel is geweldig. Hebben veel plezier in hun werk en laten ons achter met een lach op het gezicht!

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Karma_Resorts_Group, General Manager van Karma Reef, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2017

Hallo Xander,
We willen U van harte bedanken om Karma Reef gekozen te hebben tijdens uw verblijf in the Gili eilanden. Onze keuken is inderdaad een van de beste van het eiland daar we dagelijks verse vis aanbieden aan onze klanten. Laat me weten als U terugkomt naar Gili Meno, U bent hier steeds welkom.
Manuel De Grauwe - General Manager

19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren al een paar keer op Gili Meno geweest en steeds vielen ons de leuke cottages op, vandaar dat we een keer bij Karma Reef wilden verblijven. De locatie is top, pal aan de zee, maar sinds de laatste keer was er nogal wat kustlijn weggeslagen en lag het resort er niet meer optimaal bij.
Alles heeft een fikse opknap beurt nodig. In ons huisje werkte de airco niet en de kluis was kapot. Niet fijn met deze temperatuur uiteraard en zeker niet voor die prijs.
Over het algemeen is ook het eten niet goed genoeg en in verhouding te duur. De prijs / kwaliteit is hier dus niet in orde.
Let wel, locatie blijft top en het personeel is erg vriendelijk, maar hier moet echt nog veel gebeuren, willen ze dit prijsniveau kunnen vragen!

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Karma_Resorts_Group, General Manager van Karma Reef, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 januari 2017

Dear Jos G,

Thanks for sharing your recent experience of staying at Karma Reef, much appreciated.

We're of course sorry to see that there were a few uissues during your stay, issues that you also brought up to me when you were here.

Please rest assured that we have taken necessary steps to improve on all these points, we have already replaced the ac unit in the Lumbung you stayed in.

We note your comments about the food. We do take great pride in serving best possible food made from finest products, which we are also recognized for. Therefore I'm sad to see that you didn't enjoy it as much.

The beach on this side of the island sometimes is smaller, sometimes bigger, depending on waves and tides. Currently we're enjoying a nice big beach.

We hope that despite these shortcomings we may have a chance of welcoming you back in the future to show you the true Karma experience.

Kind Regards

Anders Lund
General Manager

16 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn drie nachten bij Karma Reed op gili Meno verbleven. Fantastische ervaring. Met een volledig ingerichte tent op het strand direct aan het blauwe water waar fantastisch gesnorkeld kon worden. Tiental zeeschildpad gezien tijdens snorkeltrips met daarnaast de nodige tropische vissen. Zowel het ontbijt als avondeten was prima. Personeel zeer aardig al ontbreekt het af en toe aan organisatie. Bezoek zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen die naar gili Meno wil gaan

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Karma_Resorts_Group, General Manager van Karma Reef, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2016

Sunny greetings Ferrie7274,

Thank you for taking the time to share your experience on the tripadvisor community.We appreciate the time you spent documenting your feedback as we view every review as an opportunity to continue improving upon our commitment to providing every guest with the iconic Karma experience. Our food & beverage team at Karma Beach strives to deliver impeccable service and five-star cuisine with each and every meal, and I will certainly share your feedback with the urgency that it deserves to ensure this never happens again.

Again, thank you for choosing Karma Resorts as your holiday destination of choice, and we do hope to welcome you back in the near future.

Best regards,
Arturo Reguero