“Heerlijk gegeten”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Karma Reef
Beoordeeld als nr. 2 van 11 hotels in Gili Meno
27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn tijdens onze honeymoon bij veel plekken geweest om te eten, maar deze sprong er toch wel bovenuit! Heerlijke gerechten en verse producten vanaf de bbq of uit de keuken, heerlijk! Ook het personeel is geweldig. Hebben veel plezier in hun werk en laten ons achter met een lach op het gezicht!

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
Karma_Resorts_Group, General Manager van Karma Reef, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2017

Hallo Xander,
We willen U van harte bedanken om Karma Reef gekozen te hebben tijdens uw verblijf in the Gili eilanden. Onze keuken is inderdaad een van de beste van het eiland daar we dagelijks verse vis aanbieden aan onze klanten. Laat me weten als U terugkomt naar Gili Meno, U bent hier steeds welkom.
Met vriendelijke groeten,
Manuel De Grauwe - General Manager

19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren al een paar keer op Gili Meno geweest en steeds vielen ons de leuke cottages op, vandaar dat we een keer bij Karma Reef wilden verblijven. De locatie is top, pal aan de zee, maar sinds de laatste keer was er nogal wat kustlijn weggeslagen en lag het resort er niet meer optimaal bij.
Alles heeft een fikse opknap beurt nodig. In ons huisje werkte de airco niet en de kluis was kapot. Niet fijn met deze temperatuur uiteraard en zeker niet voor die prijs.
Over het algemeen is ook het eten niet goed genoeg en in verhouding te duur. De prijs / kwaliteit is hier dus niet in orde.
Let wel, locatie blijft top en het personeel is erg vriendelijk, maar hier moet echt nog veel gebeuren, willen ze dit prijsniveau kunnen vragen!

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
Karma_Resorts_Group, General Manager van Karma Reef, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 januari 2017

Dear Jos G,

Thanks for sharing your recent experience of staying at Karma Reef, much appreciated.

We're of course sorry to see that there were a few uissues during your stay, issues that you also brought up to me when you were here.

Please rest assured that we have taken necessary steps to improve on all these points, we have already replaced the ac unit in the Lumbung you stayed in.

We note your comments about the food. We do take great pride in serving best possible food made from finest products, which we are also recognized for. Therefore I'm sad to see that you didn't enjoy it as much.

The beach on this side of the island sometimes is smaller, sometimes bigger, depending on waves and tides. Currently we're enjoying a nice big beach.

We hope that despite these shortcomings we may have a chance of welcoming you back in the future to show you the true Karma experience.

Kind Regards

Anders Lund
General Manager

16 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn drie nachten bij Karma Reed op gili Meno verbleven. Fantastische ervaring. Met een volledig ingerichte tent op het strand direct aan het blauwe water waar fantastisch gesnorkeld kon worden. Tiental zeeschildpad gezien tijdens snorkeltrips met daarnaast de nodige tropische vissen. Zowel het ontbijt als avondeten was prima. Personeel zeer aardig al ontbreekt het af en toe aan organisatie. Bezoek zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen die naar gili Meno wil gaan

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Karma_Resorts_Group, General Manager van Karma Reef, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2016

Sunny greetings Ferrie7274,

Thank you for taking the time to share your experience on the tripadvisor community.We appreciate the time you spent documenting your feedback as we view every review as an opportunity to continue improving upon our commitment to providing every guest with the iconic Karma experience. Our food & beverage team at Karma Beach strives to deliver impeccable service and five-star cuisine with each and every meal, and I will certainly share your feedback with the urgency that it deserves to ensure this never happens again.

Again, thank you for choosing Karma Resorts as your holiday destination of choice, and we do hope to welcome you back in the near future.

Best regards,

2 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Moderne lounge achtig restaurant. Niet goedkoop maar prima verse vis. Verder de burger genomen. Goed alternatief. Pizza was niet helemaal doorbakken maar sfeer en de lokatie zijn top en het personeel is aardig

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Karma_Resorts_Group, General Manager van Karma Reef, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2016

Dear Sophiehamburger,

Thank you for visiting Karma Beach and sharing your detailed comments on TripAdvisor. We are happy to read you enjoyed your dinning with us. Your feedback is being shared among our staff, rest assured we will pay more attention to details. We would love to have you back during your next trip to Bali.

Best regards,

2 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het resort heeft een fantastische ligging op een idyllisch eiland. Blauwe zee, wit strand! Geweldig snorkelen en ook als je vanaf het strand gaat snorkelen kun je veel moois zien! Ook zeeschildpadden.  Een snorkel trip zou ik niet boeken dan zit je met heeel veel mensen op een boot. Gewoon  zelf een rondje over het eiland wandelen en her en der snorkelen.  Helaas heeft het eiland drie weken voordat wij aankwamen last van hevige golven gehad waardoor er veel strand bij het resorts weg geslagen. Er ligt daardoor veel zooi op het anders zo idyllische strand. Muurtjes waren weggeslagen en de restanten weer aangespoeld delen voor onze tent weggespoeld waardoor leidingen zichtbaar waren en wij zelf twee keer zijn gevallen doordat het overgebleven strand niet zo sterk meer was....Nee het perfecte plaatje is het op dit moment niet. Helaas invloed van de natuur daar doet niemand wat aan. Echter zij  wij van mening dat het resort er wel iets mee had kunnen doen.  Je betaald immers gewoon voor een paradijs. En als er dan gewoon totaal niet over gesproken wordt en we zelf maar moeten raden Hoe het komt dat de accommodatie in deze staat is vinden wij verre van netjes. De manager uit Spanje had het blijkbaar te druk om buiten zij  eigen bekende gasten een praatje met de rest van de gasten te maken. Zeker in deze situatie niet gepast naar onze mening. Terwijl het niet eens zo druk was! Het personeel in het restaurant en de spa is geweldig!! Wij vinden de ligging van de luxe tenten veel en veel leuker dan die van de huisjes! Rustiger en direct aan een strandje. Vanuit de huisjes kun je wel aan zee liggen maar niet direct het strand op! Kortom locatie en accommodatie zijn super! Service(niet van bar en spa medewerkers ) en betrokkenheid vallen erg tegen

Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
Karma_Resorts_Group, General Manager van Karma Reef, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juli 2016

Dear Marije B,

Thank you for taking the time to share your experience on tripadvisor. I regret to hear of the experience that tarnished what would have been a wonderful experience with us. We would like to further look into this and would appreciate if you contact us directly at gilimanager@karmagroup.com.

Kind regards,

28 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ziet er allemaal veel mooier uit op de foto's dan dat het in werkelijkheid is. Ze zijn super duur! Ik zou niemand aanraden hier te gaan eten! Voor 2 pasta's, 1 toetje en 1 cocktail betaal je €50 voor terwijl je verderop voor hetzelfde eten €10 betaald, het smaakt ook veel beter dan op karma reef! Geen aanrader dus! Qua hotel is Siri resort veel mooier en qua restaurant zou ik iedereen aanraden om bij mayamaya te gaan eten.

Verbleef: Februari, 2016, reisde met familie
Karma R, Manager van Karma Reef, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2016

Dear Jeanetta,

Thank you for sharing your experience with us. We feel deeply sorry you found our prices more expensive than other resorts but the only reason it is because we do offer daily fresh products and that increases a little bit the cost on the menu. We hope to welcome you back soon and I will assure you everything will be above expectations.

Kind regards,
Karma Reef & Beach Club Manager

23 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een wandeling een drankje gedaan. De kaart zag er erg goed uit. Dus besloten we er de avond ook te gaan eten. De tonijn is een aanrader. Zelden zo lekker gehad. Mijn vriend had het bbq menu die ze 2 maal in de week doen! Ook zeker de moeite waard! Probeer de mouse als toetje, zalig!

Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
AlpenClubSchliersee, Direttore van Karma Reef, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 september 2015

Dear Zuthpen ,
Sunny greetings from Karma Reef Gili Meno !
Thanks for writing this review and thank you for you delighting us with your wonderful company here at Karma Beach Gili Meno. I'm really glad you enjoyed the delicious cuisine of our chef and that everything was to your liking as our BBQ, tuna and you have been won over by the chocolate mousse of our talented chef.
I hope to have you again as our welcome guests, next time for a stay here at Karma Reef Gili Meno to be able to delight you again with our culinary delights and invite you to participate in one of our sensational weekly events such as movie night on the beach!
While waiting for your welcome return we send you our warmest greetings.
The Karma Reef team.

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Gili Meno in overweging
op 1,3 km afstand
Mahogany Cottage
nr. 6 van 11 in Gili Meno
46 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Karma Reef geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Karma Reef

Adres: West-Nusa Tenggara, Indonesië
Telefoonnummer:
Locatie: Indonesië > West-Nusa Tenggara > Lombok > Gili Islands > Gili Meno
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Restaurant Spa Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 11 hotels in Gili Meno
Prijsklasse: € 112 - € 246 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Karma Reef 3.5*
Aantal kamers: 15
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Agoda, Hotels.com, Ctrip TA en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Karma Reef met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?