Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk om gezien te hebben, wel erg toeristisch

In oktober naartoe geweest, op woensdag. Parkeren kan tegenover de ingang, € 4,- per dag. Gratis ... meer lezen

Beoordeeld op 24 oktober 2018
Roel v
Amsterdam, Nederland
Altijd een ‘moetje’ om te gaan!

Door toeval hoorden we dat deze markt in het naseizoen alleen op de zaterdag is. Dus moesten we ... meer lezen

Beoordeeld op 21 oktober 2018

vanaf US$ 57,80
vanaf US$ 490,90
vanaf US$ 86,60
Beoordeeld op 18 mei 2018 via mobiele applicatie

Geparkeerd bij het strand, dus niet op een " betaald parkeren" plaats. Heerlijk een stuk over het strand gelopen, langs een aantal strandtenten. We waren omstreeks 11.00 uur op de e markt. Lekker druk en veel van hetzelfde. Toch geen spijt. Leuke muziekband.

Beoordeeld op 16 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij waren half mei op de markt. Het was druk maar nog goed te doen. Het is wat je ervan verwacht; allemaal kraampjes met armbandjes en kleren etc.. Aanrader om een middag te bezoeken.

Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Dagje markt erg leuk , niet voor kinderen want in de zomer te warm en te druk .
Maar moet je wel gezien hebben 10 open lekker vroeg gaan is t nog niet zo warm

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 3 mei 2018 via mobiele applicatie

Erg leuk om geweest te zijn. Veel mooi en origineel handwerk maar ook commercieler spul. Prijzig en een beetje uit z'n voegen geschoten (druk!). Parkeren 4 euro, dus parkeer gelijk aan t begin van het dorp rechts bij t restaurant La Marina. Dat is gratis. Wel vroeg komen anders staat t er vol.

Beoordeeld op 2 mei 2018 via mobiele applicatie

De grote markt is een echte commerciële markt. Nou mag je dat natuurlijk verwachten, maar het is er zelfs in het voorseizoen al zo druk dat er geen doorkomen aan is. De kraampjes bieden veel van hetzelfde en de prijzen zijn onderling goed afgesproken. Er is uiteraard gelegenheid om te eten en te drinken, maar dat is nou niet echt een gezellige plek daarvoor. Waarschijnlijk moet je het gezien hebben omdat het erbij hoort. Ik zeg ga vroeg heen en maak je vroeg ook weer uit de voeten en ga dan naar het prachtige nabij gelegen strand!