“Heerlijke hamburgers gegeten”

Keukens: Barbecue, Steakhouse, Bar, Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
26 mei 2017 beoordeeld

Gezellige sfeer, goed eten, betaalbaar, en klaar om naar Ajax- Manchester te kijken. We aten een 200gr hamburger maar de staaks en andere dingen van de grill zien er ook super uit.

Pamela R, Owner van The White Bar & Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2017

Thank you for your review. You dined on an extremely busy evening and I'm glad that you enjoyed dining at Moe's. Thanks Again

8 augustus 2016 beoordeeld

Goed eten en vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit goed. Snelle bediening. Ligt wat afgelegen, maar zeker een echte aanrader.

30 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond gegeten bij Moe's. De mixed grill was voortreffelijk en netjes opgemaakt . De Hamburg met geitenkaas en uien chutney apart en lekker. De entourage is niet bijzonder gezellig.

22 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Hamburgers worden vers gemaakt en daar smaken ze ook naar.
En zeker geen kleine burgers. Had met geitenkaas en chutney uien, echt heel lekker.
Vriendelijk personeel.

Pamela R, Owner van The White Bar & Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2016

Thank you for your review. I'm glad that you enjoyed our burgers. We pride ourselves in serving quality homemade speciality burgers to suit all different tastes. Hopefully we will see you again in the future.

16 juni 2016 beoordeeld

Aan de buitenkant kan je niet zien hoe leuk en heerlijk je hier kan eten. Naast de supermarkt is Moe's sports bar & grill. Vergeet de sports bar en loop door naar de tuin. Daar staat Moe achter zijn grill en geloof mij....je zal er de heerlijkste BBQ gerechten proeven.

Thank you for your review. We appreciate that you have taken time to write this. We are glad that you enjoyed the food from the barbecue.

Reizigers die The White Bar & Grill bekeken, bekeken ook

Es Canar, Santa Eulalia del Río

In The White Bar & Grill geweest? Deel je ervaringen!