“Wat gek”

Keukens: Mediterraan, Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Om 20u gereserveerd, en openingstijden vanaf 20u. Komen we daar om 19.57, zeggen ze gesloten. We hebben gereserveerd, paniek. Bazin wordt erbij gehaald. Reservering, dan kan dat alleen binnen. Strange. We zijn ergens anders heengegaan.

Datum van bezoek: september 2018

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongedwongen. Op een met bladeren overdekt terras. Live muziek. Rondlopende katten. Relaxte bediening. Eenvoudig eten. Toptent. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: september 2018
17 juni 2018 beoordeeld

Voor het ware hippie gevoel moet je dit restaurant bezoeken. Het ligt wat achteraf maar het is een belevenis! Het is wel het beste om van te voren te reserveren want het zit elke avond vol. Er is live muziek, hippie/rastastyle. Het is een beperkte kaart en onze keuze; Thaise kip was zeer zeer simpel; rijst met kip en Sri Racha saus, daar hoef je niet voor te komen. Wellicht zijn er betere keuzes op de kaart. Maar het is vooral de sfeer dat dit restaurant een aanrader is.

16 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg sfeervolle binnentuin, leuke livemuziek.
Een kleine kaart met heerlijk eten, de porties zijn groot genoeg om te delen en het is niet duur. Vriendelijke en behulpzame bediening.

8 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten leuke band speelde er restaurant heeft een leuke uitstraling en heel goede bediening aanrader

Reizigers die La Finca Can Suldat bekeken, bekeken ook

Santa Eulalia del Río, Ibiza
Santa Eulalia del Río, Ibiza

In La Finca Can Suldat geweest? Deel je ervaringen!