“Topppp”

Keukens: Mediterraan, Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige avond gehad met vriendinnen!! Heerlijk gegeten...live muziek...een bijzondere eetgelegenheid..die je niet mag missen als he op Ibiza bent!

28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen uitgebreide kaart, maar lekker weg van al het massa toerisme!
Goed voor een avond gezellig uit in de echte Ibiza sferen. Een aanrader!

26 juni 2017 beoordeeld

Tijdens ons verblijf in Es Canar gaan eten in dit restaurant, na het bekijken van de goede recensies op Tripadvisor. Dit was toch wel een teleurstelling. Enkel tafels binnen, in een donkere met groene PVC platen overdekte binnentuin, vol vliegen zonder zicht naar buiten. Ingericht met oude (vuile) meubels. De keuken was open, maar de uitbaters hebben een kat die binnen en buiten loopt en die ze ook constant aanraken. Ik twijfel aan de hygiëne in deze zaak.
Bediening was matig, als aperitief brood met Aioli besteld, en 3 minuten later was ons hoofdgerecht er al. Kleine kaart, gulash (wat eigenlijk gewoon stoofvlees was) was wel lekker, idem voor de steak.

29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 11 gegeten, heerlijke steaks, vriendelijke en goede bediening, live muziek was een meerwaarde! Het is even zoeken maar een bezoek meer dan waard!

17 mei 2017 beoordeeld

Dit Restaurant/ bar kreeg ik door van een bekende. Een oude Finca met daarin een restaurant in verschillende kamers en buiten heren die echt top muziek aan het spelen zijn op het terras. De kaart is niet uitgebreid, maar goed eten en super sfeer.
Wel reserveren want wij waren helaas te laat, maar heb heerlijk aan de bar gegeten.

Reizigers die La Finca Can Suldat bekeken, bekeken ook

Santa Eulalia del Río, Ibiza

In La Finca Can Suldat geweest? Deel je ervaringen!