“Top”

Keukens: Mediterraan, Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 11 gegeten, heerlijke steaks, vriendelijke en goede bediening, live muziek was een meerwaarde! Het is even zoeken maar een bezoek meer dan waard!

Datum van bezoek: mei 2017

17 mei 2017 beoordeeld

Dit Restaurant/ bar kreeg ik door van een bekende. Een oude Finca met daarin een restaurant in verschillende kamers en buiten heren die echt top muziek aan het spelen zijn op het terras. De kaart is niet uitgebreid, maar goed eten en super sfeer.
Wel reserveren want wij waren helaas te laat, maar heb heerlijk aan de bar gegeten.

Datum van bezoek: mei 2017
20 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Werkelijk fantastisch! Heerlijke ambiance met live muziek van Albert, fijn 'geheim' plekje, nog het 'authentieke' Ibiza! X

Datum van bezoek: april 2017
14 maart 2017 beoordeeld

We kwamen onaangekondigd en hadden niet gereserveerd, er was eigenlijk geen plek maar men zocht naar een plekje voor ons drieën. Wel voor de bar maar in een woord geweldig en zoooo lekker. Mocht je in Cala LLonga, Santa Eulalia of Es Canar zitten sla dit restaurant dan niet over. Al had ik in Ibiza stad gelogeerd was ik nog naar dit restaurant gereden om er te gaan eten en neem dan vooral die overheerlijke biefstuk. Gezellige ambiance. Het ziet er niet uit als je aan komt rijden. Maar neem van mij aan doen en als Nederlander......het is betaalbaar.

Datum van bezoek: maart 2017
16 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een apart restaurant, n beetje gek, maar wel heel leuk. De eigenaar is Zwitser. Ze hebben regelmatig live muziek.
Eten was aardig, geen topper, maar heel de
sfeer is gewoon leuk.

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die La Finca Can Suldat bekeken, bekeken ook

Santa Eulalia del Río, Ibiza

Es Canar, Santa Eulalia del Río

In La Finca Can Suldat geweest? Deel je ervaringen!