“Top!”

Niveau 3 bijdrager
13 beoordelingen
“Top!”
Beoordeeld op 9 augustus 2017 voor een verblijf in Augustus, 2017

Super fijn verblijf gehad. Een ruim, schoon appartement en alles was netjes! In eerste instantie hadden we het appartement tegenover het zwembad maar dit gaf veel geluidsoverlast (overdag en in de avond). De eigenaar heeft ons toen een ander appartement aangeboden, helemaal goed. Super gastvrije mensen, erg vriendelijk. Het complex was mooi met beplanting en goed onderhouden. Een aanrader!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren