“Top! Aanrader!!”

Sa Vida
Geclassificeerd als nr. 15 van 580 Restaurants in Ibiza-stad
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Absolute aanrader!!
Verse gerechten, superlekker, geweldige smaken!
Zeer vriendelijke bediening
Eten met de locals!
Zeer mooie wijnkaart en absoluut niet duur
Verborgen parel !!!

21 mei 2018 beoordeeld

Sa Vida (een voor Spanje bovengemiddeld geprijsd restaurant).
Personeel heel behulpzaam en oprecht vriendelijk, eten perfecte kwaliteit en geserveerd met de bijpassende wijnen.
Ik bezocht dit restaurant gedurende het laagseizoen in november, het personeel was wat verbaast om nog toeristen over de vloer te krijgen maar deden er alles aan om ons thuis te laten voelen.

Bedankt Sa Vida!

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten!! Tapas pimentos burek kroketten met paprika, causa del porto..soort van kip/aardappel salade...heerlijk. Hoofdgerecht was solomillo iberico...samen met een Rioja! Zeker voor herhaling vatbaar! Super vriendelijke bediening

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere cava gedronken en dit voor 2,5€ !
Nadien 4 verscheidene gerechten genomen. Men kan kiezen uit een kleine portie (prijzen rond de 10€ of een grote +-20€).
Snelle bediening en lekker eten.
Ruime keuze aan wijnen.
Dessert was niet slecht maar niet top. (Spijtig want indien het even lekker was als de rest had ik 5/5 gegeven).
Aanrader !

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben ontzettend lekker gegeten hier. Tapas hadden we, de tartaar van zalm en gefrituurde aubergine vonden we allemaal het lekkerst. Tangerine sorbet is ook een aanrader.

Reizigers die Sa Vida bekeken, bekeken ook

In Sa Vida geweest? Deel je ervaringen!