“Aanrader”

Keukens: Aziatisch, Grill
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke plek om even te relaxen. Cocktail en heerlijke recepten laten je genieten. Buitengewoon fijne bediening!

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke knusse plek om te eten. Wij hebben 3 keer ontbeten hier. Aardige bediening en we bevelen dit zeker aan

12 mei 2018 beoordeeld

Paar keer cocktails wezen drinken die erg lekker waren en elke dag tussen 17 uur en 20 uur maar 5 euro kosten. Dus het werden er altijd meer dan 1.
Leuk ingericht met die gekleurde parasols en kussens. Lekkere muziek en vriendelijke bediening. Omdat de cocktails zo lekker waren had ik dus niet genoeg geld meer om af te rekenen. Helemaal geen probleem en kon de andere dag de rest komen brengen. Nou dat hoef je in Nederland niet te proberen!!

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en ongedwongen en lekker Chillen .
Kwaliteit van het eten is goed en de bediening is prima in orde.
Gewoon doen !

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant, heerlijke cocktails, prima eten (goede prijs/kwaliteit verhouding), zeer vriendelijk personeel.

Reizigers die Little Ibiza bekeken, bekeken ook

In Little Ibiza geweest? Deel je ervaringen!