“Heerlijke sfeer”

Sa Trinxa Beach Bar
Geclassificeerd als nr. 4 van 74 Nachtleven in Ibiza-stad
Attractiegegevens
11 juli 2017 beoordeeld

Vanaf de parkeerplaats moet je ongeveer 15 minuten lopen door de bossen voordat je op het strand aankomt. En als je hier dan aankomt zie je een prachtige kuststrook met rotsen en zand. Op de beachclub zelf hangt een erg relaxte sfeer. De keer dat wij hier waren stond de muziek hier niet erg hard. Het stond op een normaal volume waar we ook nog makkelijk konden praten. Ze geven hier modeshows waar je kleren kunt kopen. En de grote clubs komen hier met promotors om even een klein showtje weg te geven. Een heel relaxte beachclub met veel locals en een ongedwongen sfeer. De zon gaat hier onder zodat je hier erg lang kunt blijven liggen.

Schrijf een beoordeling

4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plek op het eiland, in ieder geval een favoriet van ons. De mensen zijn er erg relaxed en de avond zon is heerlijk.

Eten is super en divers. De sangria is heerlijk. Personeel is heel vriendelijk en snel.

Voor een bedje moet je vroeg zijn, maar een parasol is altijd wel te verkrijgen.

De verkopers op het strand zijn ook relaxed en niet te opdringerig.

Parkeren kan in de omgeving gratis of op de parkeer plaats (5€ pd)

29 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg luide muziek. Je kunt amper praten. Voor sommige mensen ideaal,maar wij doe het graag
Beachbar zoals je kunt verwachten op zo'n strand.

19 september 2016 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel, en er hangt een unieke aparte verslavende sfeer !
Iedere dag vanaf 14 uur staan er zeer goede Dj's te draaien. Het publiek wat er komt is over het algemeen erg vrij van gedachten, en trendy van gedachten.
Je kan er ook goed eten, tafel kan ook in het zand gedekt worden, met zon ondergang en maan opkomst, een heerlijke ervaring ( wel uiterlijk om 19.30 uur bestellen ! )
Eigen drank en eten is niet verboden, maar raad zeker ook aan de heerlijke sangria, en wat uit hun keuken te nemen.
Met één woord het relaxte beach club op Ibiza....................

7 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een fantastische locatie met een goede service. De zonnebedjes zijn €10 per stuk. Je kunt eigen eten meenemen maar ik raad zeker aan om de cava sangria te bestellen á €43.

Reizigers die Sa Trinxa Beach Bar bekeken, bekeken ook

In Sa Trinxa Beach Bar geweest? Deel je ervaringen!