“Hippe, gezellige beachclub.”

Sa Trinxa Beach Bar
Geclassificeerd als nr. 4 van 74 Nachtleven in Ibiza-stad
Attractiegegevens
25 juni 2016 beoordeeld

Erg leuk om hier een dag te vertoeven. Altijd wat te zien en te beleven.
Verkopers komen langs, geven modeshowtjes met leuke ibiza kleding die je dan kan kopen. Ook heerlijke bekers vers fruit wordt verkocht voor 5 euro.
De strandstoelen zijn per 2 met parasol 35 euro, dit is aardig aan de prijs.
Eten en drinken ook lekker, vooral de witte Sangria is heerlijk.
Een dagje bij Sa Trinxa is niet echt goedkoop maar je kan ook op het zand gaan liggen en niets bestellen als je dit wilt.

Schrijf een beoordeling

25 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een tour langs de zout bedden van Las Salinas en een wandeling door een pijnbomen bos, staan we ineens aan een ruige kustlijn met een fantastisch uitzicht. Bij Sa Trinxa genieten we van o.a. sardientjes (alles smaakt even heerlijk; zeker met het fantastische uitzicht), een fles Verdejo (of waren het er 2?) en met een glas Hierbas op een strandbedje in de late middag zon. Zo relaxt en zo romantisch! Op het juiste moment op de juiste plek.

18 november 2015 beoordeeld

Na een prachtige rit door de zoutvlaktes van Ibiza is het makkelijk parkeren op de parkeer plaatsen direct achter het strand van Playa Ses Salines. Langs de Jockey Club loop je rechts af het strand op waar je na 500 meter bij Sa Trinxa komt. En geloof me hier gaat het feest beginnen. Mooie mensen, super relaxte muziek die naar mate de dag vordert steeds heftiger word en gewoon eindigt in een geweldig feest als de zon onder gaat. Tel hierbij het heerlijke eten op, een mooi glas wijn erbij en de dag kan niet meer stuk. En vergeet niet het adem benemende uitzicht is gratis.

12 september 2015 beoordeeld

Deze strandtent heeft erg lekker eten en het personeel is vriendelijk.
De prijzen zijn gemiddeld.
We hoeven ook niet lang te wachten.

25 juli 2015 beoordeeld

We genieten een jaar later nog na van de muziek van Sa Trinxa. Drie CD's van de Trinxa DJ gekocht. Heerlijke stranddag dara gehad, lekker gedanst en gegeten. Toptent en topsfeer!

Reizigers die Sa Trinxa Beach Bar bekeken, bekeken ook

In Sa Trinxa Beach Bar geweest? Deel je ervaringen!