“Relaxed!!!!”

Sa Trinxa Beach Bar
Geclassificeerd als nr. 4 van 74 Nachtleven in Ibiza-stad
Attractiegegevens
25 juli 2015 beoordeeld

We genieten een jaar later nog na van de muziek van Sa Trinxa. Drie CD's van de Trinxa DJ gekocht. Heerlijke stranddag dara gehad, lekker gedanst en gegeten. Toptent en topsfeer!

25 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima beach club om de hele dag te relaxen. Eten is lekker, strand is erg druk. Je moet met een smalle stijger het water in. Eenmaal in het water komen de scholen vissen je tegemoet. Het is er schitterend! Enige vervelende vond ik de velen strandverkopers die elke minuut aan je bed staan, net zo lang tot de politie ze wegjaagt.

8 september 2014 beoordeeld

Links, helemaal aan het einde van Salinas beach, voorbij de andere strandtenten en het gedeelte naaktstrand, vind je de leukste, meest relaxte strandtent op Ibiza. De muziek, de mensen, de sfeer, het eten (in het restaurant of "picknicken" aan kleine bijzettafeltjes op je handdoek op het strand) alles klopt.
We aten met de lunch in het restaurant (ben je met meerderen, meteen even reserveren als je er aaankomt) heerlijk gegrilde tonijn in soyasaus, smullen! 's avonds "een broodje" op het strand, een flinke hap. De cava sangria is een aanrader. De bediening zowel in het restaurant als op het strand doen vreselijk hun best om het iedereen naar z'n zin te maken.
Vanaf een uur of 3 begint de dj steeds lekkerder te draaien en afhankelijk van het gezelschap op het strand kan dit uitmonden in een spontaan feest. Blijven hangen tot na zonsondergang is hier geen uitzondering.
Wil je op een strandbedje liggen, kom dan niet veel later dan 12u, daarna zijn de bedjes op. Maar anders leg je je handdoek er gewoon tussenin. Als je wilt zwemmen, loop je de bekende steiger af om in het kraakheldere blauwe water te plonzen. Verderop is het strand mooier, maar hier is het gezelliger. Vanaf je bedje kijk je je ogen uit naar alle bezoekers en de verkopende dames die modeshowtjes geven met hun jurkjes en bikini's.
Zelf een goedgevulde koeltas meenemen mag! Wel een flink end sjouwen :-)
Met de taxi vanaf Playa d'en Bossa ca 12-15eur, enkele rit. Terug bellen voor een taxi of met een lokale bewoner meerijden voor een klein bedrag.

28 juni 2014 beoordeeld

De relaxte sfeer, en of je nou rijk of niet zoveel te besteden hebt,iedereen laat je in je waarde. Zeer goede keuken,vooral de sardinas a la plancha en de cavia sangria zijn een aanrader. Personeel is super attent en vriendelijk. Goede dj's en de masseuse op het strand( Cecilia) is een aanrader. Het strand, de magische loopplank... voor ons is Ibiza, elke dag Sa Trinxa.

25 oktober 2013 beoordeeld

Hele relaxte sfeer bij deze beach bar. Goede muziek op een leuk (maar niet het mooiste strand). Wij waren er in oktober en je merkt dat het seizoen dan al voorbij is. Het was dan ook niet heel druk. Behalve rond lunchtijd, toen zat het goed vol. Prima eten!

Reizigers die Sa Trinxa Beach Bar bekeken, bekeken ook

In Sa Trinxa Beach Bar geweest? Deel je ervaringen!